Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6163907Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Vil du jobbe med velferdsteknologi i hjemmetjenesten i Sandnes kommune?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Sandnes kommune skal videreutvikles som en hjemmetjenestekommune der ansatte, brukere og pårørende deltar og medvirker i forhold til utvikling av tjenester. Velferdsteknologi og digitalisering er viktige innsatsområder.
Vår fagutvikler i velferdsteknologi skal over i ny stilling hos oss og i tillegg skal dette arbeidet styrkes med en ny stilling. Derfor søker vi deg som kan fortsette å videreutvikle dette arbeidet. Du vil jobbe tett med hjemmetjenesten og andre enheter i Sandnes kommune.
Du rapporterer direkte til virksomhetsleder i Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering (EHR).
EHR består per idag av syv soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, samt dag- og aktivitetstilbud. I tillegg til fagutvikler i velferdsteknologi, er demenskoordinator, bioingeniør, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog organisert i vår tjeneste.
Kvalifikasjoner:
- Helse- eller sosialfaglig utdanning på minimum bachelor nivå.
- Minimum 5 års erfaring fra praksis etter endt bachelor.
- Ønskelig med videreutdannelse innen velferdsteknologi. På sikt vil kompetanseheving innen området kunne forventes.
- Ønskelig med erfaring fra arbeid med velferdsteknologiske løsninger.
- Inneha god digital kompetanse.
- Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid.
- Førerkort klasse B.
- Det er nødvendig med gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Vennligst legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Du har gode samarbeidsevner og samhandlingskompetanse.
- Du er initiativrik og løsningsorientert.
- Du har evne til å arbeide selvstendig og i team, samt være en pådriver og lede kollegaer i utviklingsarbeidet.
- Du er ansvarsfull, kontaktskapende og strukturert.
- Du evner til å se muligheter og løsninger.
- Du motiverer og skaper entusiasme.
- Personlige egnethet vil bli vektlagt.
- Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
Vi tilbyr:
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Arbeidssted i nær tilknytting til kollektivtilbud.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6163907Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
-
Hjemmetjenesten på Åse søker engasjert sykepleier – er det deg?
Sandnes kommune
SANDNES -
Vil du bli en del av teamet vårt i sommer?
Sandnes kommune
SANDNES -
Er du vår nye pasientkoordinator?
Sandnes kommune
SANDNES -
Administrasjonskonsulent
Sandnes kommune
SANDNES -
Banker hjertet ditt for kvalitets- og fagutvikling til det beste for barna og familiene?
Oslo kommune
OSLO