Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
16.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6157870Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Er du vår nye pasientkoordinator?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du glad i tverrfaglige samarbeid og liker å tenke på koordinering som et fag?
Vår dyktige pasientkoordinator går over i en annen stilling i kommunen, og vi har derfor behov for noen som kan utvikle hennes gode arbeid videre. Stillingen ble opprettet ved åpningen av Sandnes Helsesenter i 2014 som et kvalitetstiltak for blant annet å sikre gode pasientoverføringer og samarbeid med andre instanser. Pasientkoordinatorens oppgaver vil i hovedsak bestå av å sikre god pasientflyt på SHS, men også videre ut til hjemmet, eller annet botilbud.
Stillingen er lokalisert ved Sandnes Helsesenter som består av 40 sengeplasser fordelt på rehabilitering-, etterbehandling- og korttidsavdeling . Stillingen er hjemlet EHR -
Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering. SHS har tverrfaglige tjenester som blant annet består av leger, sykepleiere, helsefagarbeidere, ergoterapeuter, fysioterapeuter, klinisk ernæringsfysiolog og bioingeniør.
Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier.
- Minimum 5 år arbeidserfaring som sykepleier.
- Ønskelig med relevant videreutdannelse.
- Ønskelig med erfaring fra koordinering.
- Ønskelig med saksbehandlingskompetanse.
- Det forventes god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, minimum nivå B2 for kandidater som ikke har nordisk språk som morsmål.
- Gode datakunnskaper og digital forståelse.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Nytenkende, initiativrik og løsningsorientert.
- Relasjonsbygger.
- Evner å skape tillit i samarbeid med ulike brukergrupper.
- Strukturert og ansvarsfull.
- Kunne arbeide selvstendig og legge opp egen arbeidshverdag.
- Personlig egnethet vektlegges.
- Ha stor arbeidskapasitet.
Vi tilbyr:
- En variert og allsidig arbeidshverdag.
- Godt arbeidsmiljø.
- Arbeidstid er for tiden på dagtid med fleksitidsordning.
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
16.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6157870Se her for andre jobber fra Sandnes kommune