• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6157872
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Hjemmetjenesten på Åse søker engasjert sykepleier – er det deg?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen:

EHR består av syv soner med hjemmetjenester, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, samt flere dagsenter og eldresentre. I tillegg har vi demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog som vi samarbeider tett med i vårt daglige arbeid.

Hjemmetjenesten i sone Åse har sitt kontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og tilbyr tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi legger stor vekt på at innbyggere i kommunen skal ha muligheten til å bo hjemme så lenge som mulig. Dette medfører stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder, som gir sykepleierne i hjemmetjenesten en variert arbeidshverdag og muligheten til å utvikle bred kompetanse. Vi har et tett samarbeid med flere aktører, blant annet tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Vi ønsker å styrke hjemmetjenesten og søker derfor etter flere kvalifiserte medarbeidere.

Ledig stilling:

Vi har en ledig 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, for tiden tilknyttet sone Åse. Arbeidet vil foregå i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg. Oppstart etter nærmere avtale.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller prosessen.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR-nummer må oppgis i søknaden.
  • Nyutdannede sykepleiere våren 2025 oppfordres til å søke.
  • Førerkort klasse B.
  • God digital kompetanse.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste eller eldreomsorg.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team.
  • Effektiv og strukturert i arbeidsprosesser.
  • Engasjert i å arbeide med eldre mennesker.
  • Brukerorientert og ser på brukerens ressurser.
  • Positiv, løsningsfokusert og proaktiv.
  • Bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Engasjert i fagutvikling og kontinuerlig læring.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.

Vi tilbyr:

  • Gratis parkering for ansatte.
  • Et godt fagmiljø og gode kollegaer.
  • Kantine på dagtid (ukedager).
  • Muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og internundervisning.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
  • Tilgang til bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6157872
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune