Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6157872Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Hjemmetjenesten på Åse søker engasjert sykepleier – er det deg?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om stillingen:
EHR består av syv soner med hjemmetjenester, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, samt flere dagsenter og eldresentre. I tillegg har vi demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler innen velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog som vi samarbeider tett med i vårt daglige arbeid.
Hjemmetjenesten i sone Åse har sitt kontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og tilbyr tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi legger stor vekt på at innbyggere i kommunen skal ha muligheten til å bo hjemme så lenge som mulig. Dette medfører stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder, som gir sykepleierne i hjemmetjenesten en variert arbeidshverdag og muligheten til å utvikle bred kompetanse. Vi har et tett samarbeid med flere aktører, blant annet tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Vi ønsker å styrke hjemmetjenesten og søker derfor etter flere kvalifiserte medarbeidere.
Ledig stilling:
Vi har en ledig 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, for tiden tilknyttet sone Åse. Arbeidet vil foregå i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg. Oppstart etter nærmere avtale.
Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller prosessen.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier. HPR-nummer må oppgis i søknaden.
- Nyutdannede sykepleiere våren 2025 oppfordres til å søke.
- Førerkort klasse B.
- God digital kompetanse.
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
- Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste eller eldreomsorg.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Evne til å arbeide både selvstendig og i team.
- Effektiv og strukturert i arbeidsprosesser.
- Engasjert i å arbeide med eldre mennesker.
- Brukerorientert og ser på brukerens ressurser.
- Positiv, løsningsfokusert og proaktiv.
- Bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
- Engasjert i fagutvikling og kontinuerlig læring.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr:
- Gratis parkering for ansatte.
- Et godt fagmiljø og gode kollegaer.
- Kantine på dagtid (ukedager).
- Muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og internundervisning.
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
- Tilgang til bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6157872Se her for andre jobber fra Sandnes kommune