• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    22.04.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6163907
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
Vacancy

Sandnes kommune

Vil du jobbe med velferdsteknologi i hjemmetjenesten i Sandnes kommune?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune skal videreutvikles som en hjemmetjenestekommune der ansatte, brukere og pårørende deltar og medvirker i forhold til utvikling av tjenester. Velferdsteknologi og digitalisering er viktige innsatsområder.
Vår fagutvikler i velferdsteknologi skal over i ny stilling hos oss og i tillegg skal dette arbeidet styrkes med en ny stilling. Derfor søker vi deg som kan fortsette å videreutvikle dette arbeidet. Du vil jobbe tett med hjemmetjenesten og andre enheter i Sandnes kommune
Du rapporterer direkte til virksomhetsleder i Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering (EHR).

EHR består per idag av syv soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering, samt dag- og aktivitetstilbud. I tillegg til fagutvikler i velferdsteknologi, er demenskoordinator, bioingeniør, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog organisert i vår tjeneste.

Kvalifikasjoner:

  • Helse- eller sosialfaglig utdanning på minimum bachelor nivå.
  • Minimum 5 års erfaring fra praksis etter endt bachelor.
  • Ønskelig med videreutdannelse innen velferdsteknologi. På sikt vil kompetanseheving innen området kunne forventes.
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid med velferdsteknologiske løsninger. 
  • Inneha god digital kompetanse.
  • Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid.
  • Førerkort klasse B.
  • Det er nødvendig med gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

 

Vennligst legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).

Personlige egenskaper:

  • Du har gode samarbeidsevner og samhandlingskompetanse.
  • Du er initiativrik og løsningsorientert.
  • Du har evne til å arbeide selvstendig og i team, samt være en pådriver og lede kollegaer i utviklingsarbeidet.
  • Du er ansvarsfull, kontaktskapende og strukturert.
  • Du evner til å se muligheter og løsninger.
  • Du motiverer og skaper entusiasme.
  • Personlige egnethet vil bli vektlagt.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse. 

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Arbeidssted i nær tilknytting til kollektivtilbud.
 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    22.04.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6163907
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune