• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5881263
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Sosialkurator/ Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nav Bergen vest er en arbeidsplass i utvikling med kvalifiserte og motiverte medarbeidere. NAV Bergen vest omfatter bydelene Fyllingsdalen og Laksevåg og betjener et byområde med rundt 70 000 innbyggere, hvor vi yter tjenester til ca 1400 brukere. Vi er lokalisert på Vestkanten i Loddefjord. 

Vi har 3 ledige vikariat som saksbehandler/ sosialkurator. Vikariatene gjelder perioden 01.10.2024 til 01.05.2025 med mulighet for forlengelse. Det er behov for vikar i flere av våre avdelinger, både innenfor arbeid med ungdom og oppfølging av voksne med ulike utfordringer. PÅ NAV Bergen vest har vi et særlig fokus på jobbskaping og arbeidsinkludering gjennom kvalifisering og oppfølging. Til stillingene ligger også arbeidsoppgaver knyttet til forvaltning/saksbehandling etter lov om sosiale tjenester.
Vi søker deg som er utviklingsorientert, og som har engasjement og ambisjoner om å gjøre en forskjell for innbyggerne i Fyllingsdalen/Laksevåg bydel.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i sosialt arbeid eller bachelor i barnevern.
  • Ønskelig med erfaring fra forvaltningsarbeid i sosialtjenesten.
  • Ønskelig med kjennskap til fagsystemet Socio.
  • Søker må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne. 
  • Gode datakunnskaper. 
  • Personlig egnethet. 

Personlige egenskaper:

  • Det legges vekt på en utadrettet og oppsøkende arbeidsform og motivasjon for stillingen. 
  • Du har høy arbeidskapasitet, er utadvendt, engasjert og jobber systematisk for å oppnå resultater over tid.
  • Fleksibel.
  • Trives med endringsarbeid.
  • Du er samarbeidsorientert og liker å jobbe utadrettet samtidig som du har et helhetlig blikk på NAV.
  • Du må kunne jobbe i team og samtidig være selvstendig. 
  • Må trives å jobbe med mennesker og har evne til å motivere brukergruppen. 
  • Må kunne trives i et travelt miljø, med forventning til effektivitet på oppgaveløsing 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk for Bergen Kommune  (for tiden kr 495 000 - kr 585 700) avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. 
  • Pensjonsordning gjennom Bergen Kommunale pensjonskasse (BKP).
  • Høyt faglig nivå og engasjerte kolleger.
  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Veiledning og muligheter for kompetanseheving.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Godt arbeidsmiljø og sosiale aktiviteter på fritiden.
  • Inkluderende arbeidsmiljø (IA). 
  • En organisasjon i utvikling.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    27.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5881263
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune