Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
25.07.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6278456Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Bergen kommune
Avdelingsleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vurderingskontor for voksne og eldre har ansvar for å behandle søknader og fatte vedtak om pleie og omsorgstjenester for voksne og eldre i Bergen kommune.
Enheten søker ny avdelingsleder i 100 prosent stilling som evner å strukturere arbeidsoppgavene, inspirere og motivere medarbeidere til å jobbe sammen mot et felles mål. Vi ønsker en initiativrik og utviklingsorientert person med høy gjennomføringskompetanse. En leder som kan samarbeide og jobbe tett med overordnede strategier og mål. Du må være trygg i rollen, og evne å veilede, utvikle dyktige medarbeidere, samt å skape en kultur med fokus på et godt arbeidsmiljø, og ha en høy etisk bevissthet.
Hos oss vil du jobbe i et engasjert fagmiljø bestående av sykepleiere, ergoterapeuter, jurister og merkantil personell. Vi har ca. 57 årsverk og vi er lokalisert i Krokatjønnveien 15C i Fyllingsdalen.
Vurderingskontor for voksne og eldre er en enhet som ligger under Etat for helsetjenester og er en viktig bidragsyter i tillit- og faglighets reformen i Bergen kommune.
Vi ønsker at våre ansatte skal bidra til god samhandling både internt og eksternt. Som ansatt i vår enhet har du mulighet til å bidra til utvikling av nye, innovative og kunnskapsbaserte arbeidsmetoder. Vi ønsker å skape en aktiv arbeidsplass med myndiggjorte medarbeidere, som får brukt sin kompetanse slik at kommunen når de mål som settes.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier, gjerne med videreutdanning innenfor ledelse
- Ønskelig med relevant videreutdanning innen fagfeltet vårt
- Ønskelig med ledererfaring og eller fagleder erfaring
- Bør ha kjennskap til offentlig sektor
- God kunnskap innenfor IKT
- God formuleringsevne på norsk både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Personlig egnethet er et krav og vil bli vektlagt
- Faglig pådriver med vilje til endring og utvikling
- Strukturert, stor arbeidskapasitet, evne til å løse komplekse saker
- Ha en åpen og inkluderende væremåte
- Ha gode kommunikasjons- og samarbeids ferdigheter på tvers internt og eksternt. Bidra til godt teamarbeid. Løsnings orientert
- Evne til å utvise godt lederskap gjennom målsetning, beslutningsevne, motivasjon og utvikling.
Vi tilbyr:
- Lønn etter gjeldende tariffavtale
- Høyt faglig nivå
- Mulighet for faglig og personlig utvikling.
- Fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor
- Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
25.07.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6278456Se her for andre jobber fra Bergen kommune
-
Jurist
Bergen kommune
FYLLINGSDALEN -
Ønsker du muligheten til å lede en seksjon som løser et viktig samfunnsoppdrag?
Helse Sør-øst RHF
DRAMMEN -
Pedagogisk psykologisk rådgiver
Molde kommune
MOLDE -
Veilederstillinger ved nye Nav Bergen sentrum sosialtjeneste
Bergen kommune
BERGEN -
Spesialpedagog
Eigersund kommune
EGERSUND