• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    25.07.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6278456
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
Vacancy

Bergen kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vurderingskontor for voksne og eldre har ansvar for å behandle søknader og fatte vedtak om pleie og omsorgstjenester for voksne og eldre i Bergen kommune.

Enheten søker ny avdelingsleder  i 100 prosent stilling som evner å strukturere arbeidsoppgavene, inspirere og motivere medarbeidere til å jobbe sammen mot et felles mål. Vi ønsker en initiativrik og utviklingsorientert person med høy gjennomføringskompetanse. En leder som kan samarbeide og jobbe tett med overordnede strategier og mål. Du må være trygg i rollen, og evne å veilede, utvikle dyktige medarbeidere, samt å skape en kultur med fokus på et godt arbeidsmiljø, og ha en høy etisk bevissthet.

Hos oss vil du jobbe i et engasjert fagmiljø bestående av sykepleiere, ergoterapeuter, jurister og merkantil personell.  Vi har ca. 57 årsverk og vi er lokalisert i Krokatjønnveien 15C i Fyllingsdalen.

Vurderingskontor for voksne og eldre er en enhet som ligger under Etat for helsetjenester  og er en viktig bidragsyter i tillit- og faglighets reformen i Bergen kommune.

Vi ønsker at våre ansatte skal bidra til god samhandling både internt og eksternt. Som ansatt i vår enhet har du mulighet til å bidra til utvikling av nye, innovative og kunnskapsbaserte arbeidsmetoder. Vi ønsker å skape en aktiv arbeidsplass med myndiggjorte medarbeidere, som får brukt sin kompetanse slik at kommunen når de mål som settes.

 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier, gjerne med videreutdanning innenfor ledelse
  • Ønskelig med relevant videreutdanning innen fagfeltet vårt
  • Ønskelig med ledererfaring og eller fagleder erfaring
  • Bør ha kjennskap til offentlig sektor
  • God kunnskap innenfor IKT
  • God formuleringsevne på norsk både skriftlig og muntlig
 

Personlige egenskaper:

 

  • Personlig egnethet er et krav og vil bli vektlagt
  • Faglig pådriver med vilje til endring og utvikling
  • Strukturert, stor arbeidskapasitet, evne til å løse komplekse saker
  • Ha en åpen og inkluderende væremåte
  • Ha gode kommunikasjons- og samarbeids ferdigheter på tvers internt og eksternt. Bidra til godt teamarbeid. Løsnings orientert
  • Evne til å utvise godt lederskap gjennom målsetning, beslutningsevne, motivasjon og utvikling.

 

Vi tilbyr:

 

  • Lønn etter gjeldende tariffavtale
  • Høyt faglig nivå
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling.
  • Fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor
  • Gunstig pensjonsordning og ulykkes - og gruppelivsforsikring


 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    25.07.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6278456
  • Look here for other jobs from Bergen kommune