• Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    07.04.2024
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5627996
  • Se här för andra jobb från Senja kommune
  • Uppdaterad 23.03.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Senja kommune

Virksomhetsleder sykehjemstjenester

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Virksomhetsleder for Sykehjemstjenesten i Senja kommune vil ha ansvar for kommunens seks sykehjem, pr. tiden geografisk lokalisert til Finnsnes, Stonglandet, Rossfjord, Sifjord, Gryllefjord og Skaland, totalt 8 avdelinger. Ved de fire sistnevnte lokasjonene er også hjemmetjenesten organisert under virksomhetsleder for Sykehjemstjenesten i og med at sykehjemmet og hjemmetjenesten har felles avdelingsleder. Sentralkjøkkenet er også en egen avdeling under Sykehjemstjenesten.
Virksomhetsleder Sykehjemstjenesten har også ansvar for stabsstillinger, herunder merkantile funksjoner.

 

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet ansvar for fag, personal og økonomi for kommunens sykehjemstjeneste, herunder planarbeid, økonomirapporteringer, medarbeideroppfølging
  • Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsledere i helse og omsorg
  • Legge til rette for gode medvirknings- og samarbeidsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
  • Samarbeide med kommunens Tildelingsenhet og øvrige virksomhetsledere i forhold til koordinering av tjenester og effektiv pasientflyt
  • Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester til kommunens innbyggere
  • Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger i tråd med kommunens plan for helse- og omsorgstjenester

Kvalifikasjonskrav:

  • Minimum helseutdanning på bachelornivå
  • Ønskelig med lederutdanning
  • Søker bør kunne vise til relevant ledererfaring
  • Solid faglig kunnskap og erfaring innenfor ansvarsområdet, herunder kunne anvende lover, forskrift og avtaleverk som regulerer fagområdet
  • Meget gode norskferdigheter og må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig
  • Digital kompetanse, kunne benytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Søker bør være:

  • Raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige.
  • Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
  • Løsningsorientert

Søker bør ha:

  • Evne til å begeistre og motivere
  • Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre

Vi kan tilby:

  • Varierende og spennende arbeidsoppgaver og faglige utfordringer
  • Gode muligheter for kompetanseheving gjennom ulike kommunale stipendordninger           
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om søknad unntatt offentlighet

 

 

  • Företag
    Senja kommune
  • Ansökningstiden
    07.04.2024
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5627996
  • Se här för andra jobb från Senja kommune
  • Uppdaterad 23.03.2024