Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
07.04.2024Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5627996Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 23.03.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Senja kommune
Virksomhetsleder sykehjemstjenester
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Virksomhetsleder for Sykehjemstjenesten i Senja kommune vil ha ansvar for kommunens seks sykehjem, pr. tiden geografisk lokalisert til Finnsnes, Stonglandet, Rossfjord, Sifjord, Gryllefjord og Skaland, totalt 8 avdelinger. Ved de fire sistnevnte lokasjonene er også hjemmetjenesten organisert under virksomhetsleder for Sykehjemstjenesten i og med at sykehjemmet og hjemmetjenesten har felles avdelingsleder. Sentralkjøkkenet er også en egen avdeling under Sykehjemstjenesten.
Virksomhetsleder Sykehjemstjenesten har også ansvar for stabsstillinger, herunder merkantile funksjoner.
Arbeidsoppgaver
- Overordnet ansvar for fag, personal og økonomi for kommunens sykehjemstjeneste, herunder planarbeid, økonomirapporteringer, medarbeideroppfølging
- Være en pådriver for og initiativtaker til å styrke og videreutvikle kommunale helse- og omsorgstjenester sammen med de andre virksomhetsledere i helse og omsorg
- Legge til rette for gode medvirknings- og samarbeidsprosesser med relevante brukergrupper og samarbeidsaktører, herunder spesialisthelsetjenesten og institusjoner
- Samarbeide med kommunens Tildelingsenhet og øvrige virksomhetsledere i forhold til koordinering av tjenester og effektiv pasientflyt
- Sørge for god samhandling med og bred involvering av de ansatte og tillitsvalgte for å oppnå best mulig tjenester til kommunens innbyggere
- Arbeide for fremtidsrettede, bærekraftige og effektive løsninger i tråd med kommunens plan for helse- og omsorgstjenester
Kvalifikasjonskrav:
- Minimum helseutdanning på bachelornivå
- Ønskelig med lederutdanning
- Søker bør kunne vise til relevant ledererfaring
- Solid faglig kunnskap og erfaring innenfor ansvarsområdet, herunder kunne anvende lover, forskrift og avtaleverk som regulerer fagområdet
- Meget gode norskferdigheter og må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig
- Digital kompetanse, kunne benytte Profil og Ressursstyring til tjenestens beste.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Søker bør være:
- Raus, framoverlent og har fokus på løsninger som er bærekraftige.
- Etterrettelig, målrettet, beslutningsdyktig og gjennomføringssterk
- Løsningsorientert
Søker bør ha:
- Evne til å begeistre og motivere
- Evne til å oppnå resultater i samarbeid med andre
Vi kan tilby:
- Varierende og spennende arbeidsoppgaver og faglige utfordringer
- Gode muligheter for kompetanseheving gjennom ulike kommunale stipendordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Gode pensjon- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om søknad unntatt offentlighet
Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
07.04.2024Bransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5627996Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 23.03.2024