Företag
Gjøvik kommuneAnsökningstiden
14.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5214325Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
- Uppdaterad 31.05.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Gjøvik kommune
Virksomhetsleder 100 % fast stilling rehabilitering og lindrende enhet
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Haugtun omsorgssenter ligger i Gjøvik sentrum og består av fire sykehjemsavdelinger i tillegg til hjemmetjenester og tilrettelagte tjenester.
Omsorgssenteret er i tillegg base for Gjøvik kommunes egne sykehjemsleger. Avdeling 3AB er en korttidsavdeling med en rehabiliteringsenhet og en lindrende enhet. Virksomheten består av 6 plasser for spesialisert rehabilitering og 6 plasser for lindrende behandling. Enheten tilbyr høy ekspertise fra et tverrfaglig team av spesialsykepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere med og uten etterutdannelse, fysioterapeut, ergoterapeut og lege. Enheten har et godt tverrfaglig fag- og arbeidsmiljø.
På Haugtun rehabilitering og lindrende enhet er det spesielt ønskelig å rekruttere en leder med engasjement for fagområdene og interesse for å bidra til å utvikle framtidens helsetjenester, som blant annet å realisere mulighetene som ligger i å ta i bruk velferdsteknologien på en hensiktsmessig måte. Stillingen er organisert i sykehjemstjenesten og vil inngå i et lederteam med 10 ledere tilknyttet øvrige sykehjem/ omsorgssentre i kommunen.
Arbeidsoppgaver:Virksomhetsleder har et helhetlig fag og personal ansvar for virksomheten.
Er ansvarlig for en effektiv organisasjon med godt arbeidsmiljø med aktiv medbestemmelse fra ansatte og partene i arbeidslivet
Har økonomi og driftsansvar i tråd med de rammer som er gitt, og i henhold til gjeldende økonomireglement
Skal sørge for kvalitetssikring med fokus på helhetlige og koordinerte tjenester og samarbeid til beste for tjenesteytere og tjenestemottakere
Er ansvarlig for egenutvikling innen faget og arbeidet
Sykepleier med ledelseskompetanse
Erfaring med og interesse for tjenester til den aktuelle pasientgruppen er ønskelig
Erfaring innen økonomistyring og budsjettarbeid
Generell kompetanse i bruk av dataverktøy er nødvendig
Personlig egnethet og evne til nytenkning og fleksibilitet vil bli tillagt stor vekt.
Kompetanse/erfaring på lov og avtaleverk som regulerer arbeidslivet
Erfaring med arbeidstidsplanlegging med utgangspunkt i heltidskultur vil være en fordel
Vi søker en positiv og inspirerende person som har gode leder egenskaper, samt evne til å arbeide selvstendig og samarbeide med andre
En selvstendig stilling med stor mulighet til å påvirke avdelingens og tjenestens videre utvikling.
Utfordrende og utviklende arbeidsoppgaver
Nødvendig opplæring, oppfølgingssamtaler og veiledning i prøvetiden.
Relevante kurs og opplæring på våre fagsystemer
Engasjerte og faglig dyktige medarbeidere
Lønn etter avtale
Gode pensjonsordninger
Bedriftsidrettslag
Gjøvik kommune er vertskommune for Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester, og er generelt opptatt av fag og kompetanseutvikling
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.
Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad sendes:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.
Företag
Gjøvik kommuneAnsökningstiden
14.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5214325Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
- Uppdaterad 31.05.2023