• Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    14.06.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5214325
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune
  • Updated 31.05.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Gjøvik kommune

Virksomhetsleder 100 % fast stilling rehabilitering og lindrende enhet

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

 Haugtun omsorgssenter ligger i Gjøvik sentrum og består av fire sykehjemsavdelinger i tillegg til hjemmetjenester og tilrettelagte tjenester. 

Omsorgssenteret er i tillegg base for Gjøvik kommunes egne sykehjemsleger. Avdeling 3AB er en korttidsavdeling med en rehabiliteringsenhet og en lindrende enhet. Virksomheten består av 6 plasser for spesialisert rehabilitering og 6 plasser for lindrende behandling. Enheten tilbyr høy ekspertise fra et tverrfaglig team av spesialsykepleiere, sykepleiere, helsefagarbeidere med og uten etterutdannelse, fysioterapeut, ergoterapeut og lege. Enheten har et godt tverrfaglig fag- og arbeidsmiljø.

På Haugtun rehabilitering og lindrende enhet er det spesielt ønskelig å rekruttere en leder med engasjement for fagområdene og interesse for å bidra til å utvikle framtidens helsetjenester, som blant annet å realisere mulighetene som ligger i å ta i bruk velferdsteknologien på en hensiktsmessig måte. Stillingen er organisert i sykehjemstjenesten og vil inngå i et lederteam med 10 ledere tilknyttet øvrige sykehjem/ omsorgssentre i kommunen. 

 Arbeidsoppgaver:
  • Virksomhetsleder har et helhetlig fag og personal ansvar for virksomheten.

  • Er ansvarlig for en effektiv organisasjon med godt arbeidsmiljø med aktiv medbestemmelse fra ansatte og partene i arbeidslivet

  • Har økonomi og driftsansvar i tråd med de rammer som er gitt, og i henhold til gjeldende økonomireglement

  • Skal sørge for kvalitetssikring med fokus på helhetlige og koordinerte tjenester og samarbeid til beste for tjenesteytere og tjenestemottakere 

  • Er ansvarlig for egenutvikling innen faget og arbeidet

Kvalifikasjoner:
  • Sykepleier med ledelseskompetanse

  • Erfaring med og interesse for tjenester til den aktuelle pasientgruppen er ønskelig

  • Erfaring innen økonomistyring og budsjettarbeid

  • Generell kompetanse i bruk av dataverktøy er nødvendig

  • Personlig egnethet og evne til nytenkning og fleksibilitet vil bli tillagt stor vekt.

  • Kompetanse/erfaring på lov og avtaleverk som regulerer arbeidslivet

  • Erfaring med arbeidstidsplanlegging med utgangspunkt i heltidskultur vil være en fordel

  • Vi søker en positiv og inspirerende person som har gode leder egenskaper, samt evne til å arbeide selvstendig og samarbeide med andre 

 Vi kan tilby:
  • En selvstendig stilling med stor mulighet til å påvirke avdelingens og tjenestens videre utvikling.

  • Utfordrende og utviklende arbeidsoppgaver 

  • Nødvendig opplæring, oppfølgingssamtaler og veiledning i prøvetiden.

  • Relevante kurs og opplæring på våre fagsystemer

  • Engasjerte og faglig dyktige medarbeidere

  • Lønn etter avtale

  • Gode pensjonsordninger

  • Bedriftsidrettslag

  • Gjøvik kommune er vertskommune for Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester, og er generelt opptatt av fag og kompetanseutvikling

 Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad sendes:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

 

  • Company
    Gjøvik kommune
  • Application deadline
    14.06.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5214325
  • Look here for other jobs from Gjøvik kommune
  • Updated 31.05.2023