• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    09.06.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6231481
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
Vacancy

Sandnes kommune

Vil du bli vår nye administrasjonskonsulent i Mestringsenheten?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mestringsenheten gir hjelp til innbyggere i Sandnes som er flyktninger eller har psykiske helse og eller avhengighetsutfordringer. Vi legger recoveryorienterte verdier og menneskerettigheter til grunn for arbeidet vårt, der vi fremmer håp, empowerment, mening i livet, samhørighet og identitet hos de vi gir hjelp.  

Hjelpen som tilbys er basert på Feedback Informed Treatment (FIT). Dette betyr konkret at vi innhenter tilbakemeldinger fra de vi gir hjelp til, deres familie og venner, ansatte og samarbeidspartnere. Vi bruker tilbakemeldingene i arbeidet med å utvikle tilbud. Vi legger til rette for samskaping, ansatte med erfaringskompetanse, fleksible og tilgjengelige tilbud, høy kompetanse hos ansatte, et lærende miljø, relasjonell velferd og jobber for å bidra til å redusere utenforskap og fremme gode lokalsamfunn. Du må kunne jobbe i tråd med dette for å trives hos oss.    

Les mer om oss her: 
https://www.sandnes.kommune.no/mestringsenheten
https://www.sandnes.kommune.no/flyktningtjenester

 

Vi har nå ledig et vikariat som administrasjonskonsulent i administrasjonen. 

Administrasjonen i Mestringsenheten er et sentralt bindeledd som sørger for at virksomheten fungerer effektivt og helhetlig i det daglige. Vi bistår hele virksomheten med støttefunksjoner og tilrettelegging, slik at ansatte får gode rammer for å levere tjenester av høy kvalitet. Administrasjonen består av et tverrfaglig team med blant annet administrasjonskonsulent, rådgiver, assisterende virksomhetsleder og virksomhetsleder. Sammen ivaretar vi oppgaver knyttet til blant annet ledelse, saksbehandling, økonomi, planlegging, drift og utvikling.

Det er ønskelig med snarlig oppstart. Vikariatet varer til 31.05.2026. 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning fra universitet eller høyskole innen offentlig administrasjon, økonomi, ledelse, HR, organisasjon eller tilsvarende
    eller fagbrev innen kontor- og administrasjonsfag.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Det er krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Erfaring med fagsystemer som Visma Profil, Public 360, SPSS og Microsoft Excel er en fordel.


Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som trives med en variert arbeidshverdag og som kombinerer initiativ med god gjennomføringsevne. Du samarbeider godt med andre, men jobber også selvstendig og tar ansvar for egne oppgaver. Du er lærevillig og nysgjerrig, trygg nok til å be om hjelp når det trengs – og like trygg på å tilby støtte til andre. Du arbeider strukturert og systematisk, men har samtidig fleksibiliteten som kreves når dagen ikke går helt som planlagt. Du håndterer uforutsette situasjoner med ro og klarhet, også under tidspress. Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

Vi tilbyr:

  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling gjennom varierte arbeidsoppgaver
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • HjemJobbHjem-avtale
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    09.06.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6231481
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune