• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    26.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4318, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6011317
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Sandnes kommune

Vil du bli vår nye administrasjonskonsulent?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår dyktige administrasjonskonsulent skal bli pensjonist til sommeren, og vi søker etter hennes etterfølger. Administrasjonskonsulenten er en del av skolens administrasjon, på lag med rektor og fire avdelingsledere. Dersom du liker en blanding av praktiske og teoretiske oppgaver, er serviceinnstilt og er god til å kommunisere, kan dette være jobben for deg.

Sandved skole kjennetegnes av kjekke elever og et engasjert og dyktig personale.    
Visjonen vår er «ALLE SKAL LYKKES», og vi ønsker at vår praksis skal reflektere visjonen vår i alt vi gjør. Hos oss skal alle bli verdsatt, være del av et forpliktende fellesskap og tåle å bli stilt krav til. Sandved skole skal være et profesjonsfaglig fellesskap der lærere, ledere og andre ansatte reflekterer over skolens felles verdier, og vurderer og videreutvikler sin praksis til det beste for elevens læring. Sandved skole er en barneskole med ca. 700 elever og 110 ansatte, inkludert SFO. Les mer om skolen her: www.minskole.no/sandved

Kvalifikasjoner:

  • Relevant fagbrev innen administrasjon. Utdannelse eller erfaring med økonomi er en fordel.
  • Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • God IKT-kompetanse
  • Økonomiforståelse
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig tilsvarende B2 nivå
  • Gode engelskkunnskaper (kommunikasjon og enklere saksbehandling)
  • Stillingen medfører mye kontakt med mennesker, både via telefon, e-post og besøk
  • Det legges stor vekt på gode relasjonsferdigheter

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Opptatt av å yte god service
  • Selvstendig, fleksibel og løsningsorientert
  • Ansvarsbevisst
  • Godt humør
  • Stor arbeidskapasitet
  • Strukturert og nøyaktig
  • Omstillingsdyktig og motivert for faglige oppdateringer
  • Det blir lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø
  • En spennende og innholdsrik arbeidshverdag
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    26.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4318, SANDNES
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6011317
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune