• Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    26.01.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4318, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6011317
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune
Vacancy

Sandnes kommune

Vil du bli vår nye administrasjonskonsulent?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår dyktige administrasjonskonsulent skal bli pensjonist til sommeren, og vi søker etter hennes etterfølger. Administrasjonskonsulenten er en del av skolens administrasjon, på lag med rektor og fire avdelingsledere. Dersom du liker en blanding av praktiske og teoretiske oppgaver, er serviceinnstilt og er god til å kommunisere, kan dette være jobben for deg.

Sandved skole kjennetegnes av kjekke elever og et engasjert og dyktig personale.    
Visjonen vår er «ALLE SKAL LYKKES», og vi ønsker at vår praksis skal reflektere visjonen vår i alt vi gjør. Hos oss skal alle bli verdsatt, være del av et forpliktende fellesskap og tåle å bli stilt krav til. Sandved skole skal være et profesjonsfaglig fellesskap der lærere, ledere og andre ansatte reflekterer over skolens felles verdier, og vurderer og videreutvikler sin praksis til det beste for elevens læring. Sandved skole er en barneskole med ca. 700 elever og 110 ansatte, inkludert SFO. Les mer om skolen her: www.minskole.no/sandved

Kvalifikasjoner:

  • Relevant fagbrev innen administrasjon. Utdannelse eller erfaring med økonomi er en fordel.
  • Relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • God IKT-kompetanse
  • Økonomiforståelse
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig tilsvarende B2 nivå
  • Gode engelskkunnskaper (kommunikasjon og enklere saksbehandling)
  • Stillingen medfører mye kontakt med mennesker, både via telefon, e-post og besøk
  • Det legges stor vekt på gode relasjonsferdigheter

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Opptatt av å yte god service
  • Selvstendig, fleksibel og løsningsorientert
  • Ansvarsbevisst
  • Godt humør
  • Stor arbeidskapasitet
  • Strukturert og nøyaktig
  • Omstillingsdyktig og motivert for faglige oppdateringer
  • Det blir lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø
  • En spennende og innholdsrik arbeidshverdag
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Company
    Sandnes kommune
  • Application deadline
    26.01.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    4318, SANDNES
    SANDNES
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6011317
  • Look here for other jobs from Sandnes kommune