Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5712650Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Bærum kommune
Vikariat spesialrådgiver rammeavtaler og anskaffelser
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bærum kommune Eiendom er en av landets største eiendomsvirksomheter med ansvar for utvikling, bygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Kommunens tomtebank, samt kjøp og salg av eiendommer, ligger også under Eiendom. Eiendom har ansvaret for å sikre funksjonelle, energikloke og areal- og kostnadseffektive lokaler til kommunens tjenester. Oppdragsmengden er stadig økende, og i kommende år er det planlagt årlige investeringer for ca. 2 milliarder innenfor eiendom.
Til kommunalsjef Eiendom stab søkes en strukturert og initiativrik spesialrådgiver som skal ha overordnet ansvar for Eiendoms avtaleportefølje bestående av ca. 90 rammeavtaler. Stillingen som lyses ut er et et års vikariat med mulighet for forlengelse. Rammeavtalene har en samlet verdi på ca. 400 mill. pr. år, og spenner over ulike kategorier som for eksempel håndverkerfag, rådgivende ingeniørtjenester og varer/produkter i tilknytning til Eiendoms bygningsmasse. Spesialrådgiveren får bl.a. ansvar for vurdering av behov for nye avtaler, kontraktsmessig oppfølging av avtalene, kontinuerlig forbedring av kontraktsoppfølgingen, generell rådgivning knyttet til rammeavtalene og bistand til gjennomføring av avrop/anskaffelser. Stillingen er et viktig kontaktpunkt mot Anskaffelsesenheten i kommunen, som står for den formelle utlysningen av avtalene.
Som medarbeider i Eiendom vil du være del av et sosialt og faglig spennende miljø med høye ambisjoner. Stillingen sorterer under kommunalsjef Eiendom stab, som består av til sammen ni medarbeidere med ulik faglig bakgrunn. Staben har et særlig ansvar for å støtte organisasjonen på tvers, og bidra til økt kvalitet, systematikk og felles kultur. Staben har ansvar for bl.a. administrasjon, kvalitet, internrevisjoner, rammeavtaler og juridisk rådgivning innenfor offentlige anskaffelser og entrepriserett. Spesialrådgiveren vil også være i utstrakt kontakt med kommunens sentrale Anskaffelsesenhet, og dermed være del av et solid fagmiljø innenfor anskaffelser og kontraktsoppfølging. Stillingen innebærer også tett kontakt med tjenestelederne og bestillere på alle nivåer i Eiendom. Oppstart etter avtale.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innenfor økonomi, administrasjon, juss el.l.
- Erfaring med innkjøp fra offentlig og/eller privat virksomhet
- God kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser
- Erfaring med strategisk kontraktsoppfølging er en fordel
- Erfaring med organisering og gjennomføring av administrative prosjekter er ønskelig
- Kjennskap til eiendomsområdet er en fordel
- Gode ferdigheter i bruk av digitale verktøy er en forutsetning
Personlige egenskaper:
- Serviceorientert med gode samarbeidsegenskaper
- Strukturert og systematisk
- Evne til å tenke strategisk og helhetlig
- Initiativrik og fremoverlent, selvstendig
- Evne til å håndtere flere oppgaver parallelt
- Lar seg motivere av en hektisk og variert hverdag
- Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi tilbyr:
Foruten viktige og samfunnsnyttige oppgaver, får du følgende i denne rollen:
- Nye flotte lokaler med hyggelig kantine, sentralt beliggende i Sandvika
- Treningsfasiliteter gjennom bedriftsidrettslaget
- Sykkelparkering og fine garderobefasiliteter
- Gode pensjonsordninger, offentlig tjenestepensjon
- Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
- Utviklingsmuligheter hos en av Norges største eiendomsvirksomheter
- Aktivitetsbasert kontorer med mulighet for fleksibelt arbeidssted
- Fleksitidsordning
- Elbil-pool og elsykler
- Lønn etter avtale
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
21.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5712650Se her for andre jobber fra Bærum kommune
-
Søker du nye utfordringer innen økonomi? Vi har ledig spennende stilling som rådgiver i Etat for bygg og eiendom
Bergen kommune
BERGEN -
Vi søker jurist til et av Norges fremste anskaffelsesmiljøer!
Skatteetaten
OSLO -
Vi søker etter en strukturert og selvgående medarbeider til vår stab. Er det deg?
Oslo kommune
OSLO -
Rådgiver anskaffelser
Tønsberg kommune
Tønsberg -
HR-leder
Gjøvik kommune
GJØVIK