• Företag
    Lillehammer kommune
  • Ansökningstiden
    27.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5448940
  • Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
  • Uppdaterad 15.11.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Lillehammer kommune

Vikar økonomisk veileder, NAV

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV er Norges arbeids- og velferdsforvaltning med 22.000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement, og som ønsker å gjøre en forskjell.

NAV Lillehammer-Gausdal er en kompetansebedrift med ca. 75 medarbeidere og med et solid fagmiljø. Virksomheten er utviklingsorientert og har høye ambisjoner. NAV Lillehammer-Gausdal yter tjenester til Lillehammer kommunes ca. 28.000 innbyggere og Gausdal kommunes ca. 6.200 innbyggere. Gjennom vår innsats får flere mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt.

Ved NAV Lillehammer-Gausdal har vi et ledig vikariat i 100% stilling som økonomisk veileder i perioden 01.02.24 - 31.12.24. Det kan bli mulighet for fast tilsetting etter endt vikariat.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig relevant utdanning fra høgskole/universitet med vekt på fagområder som veiledning, relasjonsarbeid, juridisk metode og sosialt arbeid. Annen relevant utdanning kan komme i betraktning. 
  • Erfaring fra veiledning, brukeroppfølging og saksbehandling
  • Handlings- og løsningsorientert innstilling, evne til å holde fokus, jobbe selvstendig og strukturert
  • Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
  • God digital kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du skaper gode relasjoner med mennesker i ulike situasjoner
  • Du er målrettet, strukturert og effektiv
  • Du ser muligheter, løsninger og møter mennesker med respekt 
  • Du tar ansvar for egen fagutvikling og bidrar aktivt til et god fag- og arbeidsmiljø
  • Du er endringsvillig og evner å tilegne deg ny kunnskap som kreves for å jobbe med helhetlig oppfølging innenfor NAV sitt samfunnsoppdrag. 

Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt. 

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Dyktige og engasjerte kollegaer i et solid fagmiljø
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Lønn og ansettelsesforhold etter Lillehammer kommunes regulativ
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Fleksitid, sentrumsnære og nyoppussede kontorlokaler, aktivitetsbasert arbeidsplasser
 

  • Företag
    Lillehammer kommune
  • Ansökningstiden
    27.11.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2609, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5448940
  • Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
  • Uppdaterad 15.11.2023