Vacancy

Helse Sør-øst RHF

Vedlikeholdskonsulent

Offentlig forvaltning

Er du vår nye kollega? Vi trenger flere engasjerte medarbeidere.

Om stillingen
Seksjon behandlingshjelpemidler jobber på bestilling fra våre brukere, som er klinikker internt og fra eksterne avtalespesialister. Vårt ansvarsområde er Østfold fylke og Vestby kommune med drøyt 300 000 personer. Vi utleverer medisinsk utstyr med tilhørende forbruksmateriell etter søknad fra spesialist til behandling i hjemmet.  Vi er totalt 12 ansatte som holder til i tilpassede lokaler i Helsehuset Sarpsborg.

Pasientgrunnlaget øker med rundt 1800 pasienter pr. år og det er nå drøyt 24000 som er knyttet til vår seksjon. Behandling i hjemmet er mer aktuelt enn noen gang tidligere, som igjen frigjør senger i klinikken. Noen av våre ansvarsområder er CPAP/søvnapneskinne behandling, BiPAP/ASV maskiner, ernæring/infusjon, smertebehandling, oksygen, hostemaskiner, kompresjonsplagg, tens/biofeedback- og elektrostimulatorer. Det området som vokser mest er insulinbehandling med pumper og CGM.
 
  

Beregning av lønnsansiennitet/lønnsfastsettelse:
Dokumentasjon på utdanning, arbeidserfaring og lovbestemte permisjoner, som omsorg for barn og militærtjeneste, må legges ved søknaden og framkomme i CV. Vedlagt dokumentasjon må være i pdf-format på skandinavisk eller engelsk. All arbeidserfaring fra fylte 18 år registreres i CV da denne brukes som utgangspunkt for lønnsfastsettelse og/eller lønnsansiennitet.
 

Kvalifikasjoner:

  • God teknisk utdannelse innfor elektro eller automasjon
  • Det er ønskelig med samtykke fra Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) for selvstendig reparasjon av elektromedisinsk utstyr, men ikke et krav
  • Vedkommende har god IKT kunnskap (M365 basert system)
  • Førerkort klasse B
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk kreves 

    Personlige egenskaper:

    • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner i samspill med kolleger
    • Evne til å jobbe selvstendig og strukturert 
    • Kunne fatte beslutninger innenfor eget fagområdet på behandlingshjelpemidler
    • Service og løsningsorientert i samhandling mellom helsepersonell, pasient og pårørende 
    • Evne og vilje til å bidra til et godt arbeidsmiljø
    • Må trives godt i et arbeidsmiljø hvor vi har fellesareal/verksted
    • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt 

    Vi tilbyr:

    • Seksjonen har for tiden arbeidstid mandag til fredag kl. 08.00-15.45 (sommertid til kl. 15.00)
    • Utfordrende, selvstendig og meget varierte arbeidsoppgaver
    • Godt arbeidsmiljø
    • Gode forsikringsordninger
    • Pensjonsordning gjennom KLP

    ___________________________________________

     

    Høres dette ut som stilling for deg? I så fall ser vi frem til å motta din søknad!

     

    Generelt

    I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

    Sykehuset praktiserer et inkluderende arbeidsliv og følger opp regjeringens inkluderingsdugnad. Det betyr at vi ønsker velkommen kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, redusert funksjonsevne, ulik nasjonal eller etnisk bakgrunn og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere.