Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
08.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4321, SANDNES
SANDNES
Antal befattningar
1Karriere-kod
5847871Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 31.08.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Sandnes kommune
Sykepleier ved hjemmetjenesten sone Åse og sone Rovik
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsenter og eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med.
Hjemmetjenesten sone Åse har sonekontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og gir tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi har fokus på at innbyggere i kommunen skal kunne bo lengst mulig hjemme. Dette gir stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder som gjør at sykepleiere i hjemmetjenesten vil få en svært variert arbeidshverdag og utvikle en bred kompetanse i faget. Vi har et tett samarbeid med ulike aktører, som for eksempel tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Vi ønsker å styrke hjemmetjenesten og er derfor i behov av flere dyktige medarbeidere.
Vi har nå ledig følgende stillinger:
- 1 stk. 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, sone Åse i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
- 2 stk. 80-100 % fast stiling som sykepleier, per tiden sone Rovik i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller saksgang.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier. HPR nummer må oppgis i søknaden.
- Nyutdannede våren 2024 oppfordres til å søke.
- Førerkort klasse B.
- Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste.
- God digital kompetanse.
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Du kan arbeide selvstendig og i team.
- Du jobber effektivt og strukturert.
- Du må like å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
- Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
- Du er positiv og løsningsfokusert.
- Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
- Du bidrar til fagutvikling.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.
Vi tilbyr:
- Gratis parkering for ansatte.
- Gode kollegaer og et godt fagmiljø.
- Kantine på dagtid i ukedager.
- Muligheter for faglig utvikling via relevante kurs og internundervisninger.
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
08.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4321, SANDNES
SANDNES
Antal befattningar
1Karriere-kod
5847871Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 31.08.2024