• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5847871
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 31.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier ved hjemmetjenesten sone Åse og sone Rovik

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsenter og eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med. 

Hjemmetjenesten sone Åse har sonekontor ved Åse bo- og aktivitetssenter og gir tjenester til brukere i områdene Ganddal, Sandved, Malmheim og Åsedalen. Vi har fokus på at innbyggere i kommunen skal kunne bo lengst mulig hjemme. Dette gir stadig mer komplekse og sammensatte sykdomsbilder som gjør at sykepleiere i hjemmetjenesten vil få en svært variert arbeidshverdag og utvikle en bred kompetanse i faget. Vi har et tett samarbeid med ulike aktører, som for eksempel tildelingskontor og spesialisthelsetjenesten. Vi  ønsker å styrke hjemmetjenesten og er derfor i behov av flere dyktige medarbeidere. 

 

Vi har nå ledig følgende stillinger:

  • 1 stk. 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, sone Åse i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
  • 2 stk. 80-100 % fast stiling som sykepleier, per tiden sone Rovik i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.

 

Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller saksgang. 

  

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR nummer må oppgis i søknaden.
  • Nyutdannede våren 2024 oppfordres til å søke.
  • Førerkort klasse B.
  • Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste.
  • God digital kompetanse.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du kan arbeide selvstendig og i team.
  • Du jobber effektivt og strukturert.
  • Du må like å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
  • Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
  • Du er positiv og løsningsfokusert.
  • Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Du bidrar til fagutvikling.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.

Vi tilbyr:

  • Gratis parkering for ansatte.
  • Gode kollegaer og et godt fagmiljø. 
  • Kantine på dagtid i ukedager.
  • Muligheter for faglig utvikling via relevante kurs og internundervisninger.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5847871
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 31.08.2024