• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    23.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5517846
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 10.01.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Sosialkurator/ Saksbehandler

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nav Bergen vest er en arbeidsplass i utvikling med kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Nav Bergen vest omfatter bydelene Fyllingsdalen/ Laksevåg og betjener et byområde med rundt 70 000 innbyggere, hvor vi yter tjenester til ca 1400 brukere. Vi er lokalisert på Vestkanten storsenter. 

Vi har ledig 2 faste stillinger som saksbehandler/sosialkurator i avdeling for helse- og rehabilitering. Avdelingen har et særlig fokus på oppfølgning, rehabilitering og arbeidsinkludering for tjenestemottakere som har utfordringer knyttet til rus eller psykisk helse. I avdelingen ligger også arbeidsoppgaver knyttet til forvaltning/saksbehandling etter gjeldende regelverk.

Vil du jobbe på et kontor med en dyktig fagstab som er opptatt av å yte tjenester av faglig høy kvalitet til innbyggerne i Fyllingsdalen/Laksevåg bydel er dette stillingen for deg!

Vi søker deg som er samfunnsengasjert, løsningorientert og ønsker å utgjøre en forskjell for mennesker som av ulike grunner er kommet i en vanskelig livssituasjon.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i sosialt arbeid eller bachelor i barnevern.
  • Ønskelig med erfaring fra forvaltningsarbeid i sosialtjenesten.
  • Ønskelig med erfaring knyttet til oppfølgning av personer med rus- og psykisk helseutfordringer.
  • Fordel med erfaring fra fagsystemene i Nav.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk. 
  • God digital kompetanse. 
  • Krav om politiattest ved ansettelse. 

Personlige egenskaper:

  • Det legges avgjørende vekt på personlig egnethet.
  • Det forventes evne til å arbeide selvstendig, målstyrt og systematisk, herunder evne til å holde seg oppdatert på fagfeltet.
  • Det forventes evne til faglig refleksjon, samarbeid og evne til å ta initiativ.
  • Engasjement og interesse for kontinuerlig forbedring og kompetanseheving.
  • Det legges vekt på en utadrettet og oppsøkende arbeidsform, samt engasjement for brukergruppen. 
  • Du trives i et travelt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende lov- og avtaleverk for Bergen Kommune  (for tiden kr 495 000 - kr 585 700) avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.
  • Pensjonsordning gjennom Bergen Kommunale pensjonskasse (BKP).
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Høyt faglig nivå og engasjerte kolleger.
  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Veiledning og muligheter for kompetanseheving.
  • Godt arbeidsmiljø og sosiale aktiviteter på fritiden.
  • Velferdstilbud som bedriftsidrettslag, rabattert medlemskap på treningssenter m.m.
  • Inkluderende arbeidsmiljø (IA). 
  • En organisasjon i utvikling.
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    23.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5517846
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 10.01.2024