• Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    01.01.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0958, OSLO
    OSLO
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5987607
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
Vacancy

Oslo kommune

Ser du verdien av at alle skal kunne bo trygt og godt i egen bolig?

Offentlig forvaltning

 

NAV Grorud er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et NAV-kontor i stadig utvikling. Bydel Grorud ligger i Groruddalen ved Lillomarka og favner områdene Ammerud, Grorud, Kalbakken, Rødtvet, Nordtvet og Romsås. Bydelen har vel 28.000 innbyggere, og 150 ulike
nasjonaliteter er representert. NAV-kontoret har sin base på Ammerud, men flytter ved årsskiftet 2024/2025 inn i nytt bydelshus på Rødtvet. 

I Bydel Grorud jobber vi målrettet for å skape gode levekår og livskvalitet for hele befolkningen. I 2024 viderefører bydelen grep for å jobbe mer koordinert og helhetlig mellom tjenestene. Økt sysselsetting er viktig for deltagelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere bor trygt og godt i egen bolig, er i utdanning eller lønnet arbeid, er en prioritert oppgave. 

NAV Grorud har 130 ansatte og er organisert i 6 fagavdelinger, samt stab/prosjekter. Vi har ledig fast stilling som boligfremskaffer ved vår avdeling for Bolig, økonomi og fellestjenester med snarlig tiltredelses. Avdelingen har 19 ansatte og har ansvar for innbyggertorget, boligkontoret, økonomisk rådgivning og forvaltning, kommunale regnskapsoppgaver og fellestjenester. 

Har du stort engasjement for boligsosialt arbeid? Da kan dette være stillingen for deg! I søknadsteksten ber vi deg si noe om hva som motiverer deg til å søke på denne stillingen


Kvalifikasjoner:

Obligatoriske Krav:

  • Bachelor i sosial-, samfunns-, økonomiske- eller juridiske fag, eller annen relevant utdanning på minimum bachelornivå
  • Relevant boligsosial arbeidserfaring
  • God kjennskap til husleieloven
  • Gode digitale ferdigheter
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Ha god veilednings- og relasjonskompetanse
  • Stor evne til å være fleksibel og jobbe med flere saker samtidig
  • Evne til å jobbe selvstendig

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring med; boligfremskaffelse og boligutleie
  • Kjennskap til boligmarkedet i Groruddalen

    Personlige egenskaper:

    • Stor arbeidskapasitet og evne til å tåle en til tider stressende arbeidshverdag
    • Strukturert og Initiativrik 
    • Høy grad av selvstendighet
    • Gode samarbeidsevner
    • Evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap
    • Tilpasningsdyktig med en fleksibel innstilling til nye arbeidsoppgaver
    •  Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

    Vi tilbyr:

    • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde 
    • Et godt arbeids- og fagmiljø som er kunnskapsbasert og utviklingsorientert
    • En bydel som er opptatt av utvikling og endring
    • Nye trivelige lokaler og kantine i nytt bydelshus
    • God pensjonsordning i Oslo Pensjonsforsikring
    • Med forbehold av lønnsplassering: Avlønning som sosialkonsulent i lønnstrinn kr 35-44( kr 595 700 - 697 400) pr år avhengig av ansiennitet - etter Oslo kommunes lønnsregulativ.
     

    • Company
      Oslo kommune
    • Application deadline
      01.01.2025
    • Fulltime/Parttime
      Fulltime
    • Form of employment
      Permanent
    • Industry
      Offentlig forvaltning
    • Educational qualification
      Påkrevet
    • Work experience
      Ønskelig
    • Address
      0958, OSLO
      OSLO
    • Number of positions
      1
    • Career-kode
      5987607
    • Look here for other jobs from Oslo kommune