Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
05.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2004, LILLESTRØM
LILLESTRØM
Antal befattningar
1Karriere-kod
5986436Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder praktisk bistand (hjemmehjelp)
Offentlig forvaltning
Hjemmetjenesten i Lillestrøm kommune består av 11 seksjoner fordelt på 6 lokasjoner i kommunen, derav en seksjon med praktisk bistand. Målet vårt er å få flest mulig til å bo lengst mulig hjemme. Seksjon for praktisk bistand spiller en stor rolle for mange i denne sammengheng, og ikke minst med et fokus på det forebyggende perspektivet og det å oppdage endring hos tjenestemottaker tidlig. Kommunen er en arbeidsplass med gode muligheter for både faglig og personlig utvikling. For å kunne møte dagens og fremtidens utfordringer søker vi etter en dyktig og engasjert seksjonsleder for å være med på å løse samfunnsoppdraget sammen med oss.
Seksjonsleder vil ha ansvar for seksjon praktisk bistand som for tiden er lokalisert i Fet kommunehus. Stillingen er organisatorisk plassert under avdelingsleder for hjemmetjenesten. Vi søker en innovativ, nyskapende og engasjert leder som vil være med å utvikle våre tjenester videre.
Vi søker en leder med klar og tydelig lederstil og med evne til å ivareta et sterkt og stabilt arbeidsmiljø. Som er en bidragsyter for å videreutvikle en viktig tjeneste der omfang og behov for bistand vil øke fremover. Vi ønsker også en leder som har gode evner til å være innovativ, løsningsorientert og som liker å jobbe med forbedringsarbeid.
Er du den vi søker?
Kvalifikasjoner:
Utdanning med godkjent norsk autorisasjon som hjelpepleier eller helsefagarbeider
Videreutdanning (eller påbegynt videreutdanning) innen ledelse er ønskelig
Krav om minimum 3 års erfaring fra arbeid i hjemmetjeneste, som utøvende helsepersonell, fagansvarlig eller leder
Ledererfaring fra lik eller tilsvarende stilling, med gode resultater, er et krav
Gode datakunnskaper
Dokumenterbare resultater innen endringsledelse og prosjektledelse
Meget god fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
Politiattest ikke eldre enn 3 mnd. fremlegges ved ansettelse.
Personlige egenskaper:
Har gode lederegenskaper og forståelse for rollen som leder
Er tydelig i sitt lederskap og evner å gjennomføre nødvendige endringer
Viser evne til å skape engasjement og samhold
Våger å tenke nytt, være modig og handlekraftig
God kjennskap til GAT og Gerica som arbeidsverktøy er en fordel
Har god evne til samhandling, dialog og kommunikasjon
Har evne til å ta ansvar, skape samhold, tillit og et godt arbeidsmiljø
Har motiverende lederstil
Er målrettet, resultatorientert og med stor gjennomføringsevne
Har interesse for teknologi og utvikling
Er endringsvillig og åpen for nye utfordringer
Trives med en hektisk arbeidshverdag
Vi tilbyr:
Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
Fleksibel arbeidstid
Lønnsinnplassering etter avtale
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
05.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2004, LILLESTRØM
LILLESTRØM
Antal befattningar
1Karriere-kod
5986436Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune