• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    15.05.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5010, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4598819
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 03.05.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Resepsjons- og kontormedarbeider

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker en engasjert og dyktig resepsjons- og kontormedarbeider
til administrasjonsavdelingen ved Etat for inkludering, med arbeidssted på Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap.

Etat for inkludering består av 4 resultatenheter; Introduksjonssenteret for flyktninger, Tolketjenesten, Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap og Grunnskole for voksne i Bergen. Formålet med etaten er å samle og videreutvikle tjenester som jobber med bosetting av nyankomne flyktninger, kvalifisering til deltakelse i arbeids- og samfunnslivet samt bidra til at tjenesteytere i Bergen kommune blir gjort i stand til å ivareta sin informasjonsplikt overfor ikke-norskspråklige brukere.

Administrasjonsavdelingen skal bidra til en profesjonell, likeverdig, fleksibel og effektiv tjenesteleveranse for ledelsen, ansatte og deltakere/elever. Avdelingen yter tjenester innen økonomi, HR, IKT/ IKT-drift, resepsjon/ekspedisjon og bygg-drift til alle enheter i etaten.

Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap har ansvar for opplæring i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere i henhold til Introduksjonsloven og Integreringsloven, og holder til i Teatergaten 34. Grunnskole for voksne i Bergen følger Opplæringsloven og holder til i Lars Hilles gate 16a. 

Arbeidsoppgaver:

  • Betjening av resepsjon.
  • Bidra til at dem som henvender seg i resepsjonen føler seg velkommen og ivaretatt.
  • Svare på telefonhenvendelser og e-poster.
  • Forefallende kontorarbeid (innkjøp, faktura, registrering og arkivering).
  • Noe fleksibilitet rundt arbeidstid må påregnes.

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra resepsjonsarbeid og saksbehandling.
  • Relevant utdanning innen kontorfag er en fordel.
  • Gode IKT-kunnskaper.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Kommuniserer godt muntlig og skriftlig på engelsk.
  • God språkforståelse, og behersker gjerne ulike språk.
  • Gode samarbeidsevner og trives med å jobbe i team.
  • Positiv og serviceinnstilt holdning.
  • Stor arbeidskapasitet, og må trives i et hektisk arbeidsmiljø.
  • Evne til å ta beslutninger samt bevare roen på travle dager.
  • Fleksibel, ryddig og strukturert.

Personlige egenskaper:

  • Effektiv og løsningsorientert.
  • Liker å arbeide med mennesker.
  • Trives med å tilrettelegge for andre.
  • Stor lærevilje og evne til raskt å ta til seg ny kunnskap.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en etat med et viktig samfunnsansvar.
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med deltakelse i en administrasjonsavdeling med stort fagnettverk.
  • Dyktige og engasjerte medarbeidere.
  • 100% stilling.
  • Lønn etter avtaleverket.
  • Gode forsikrings-, låne- og pensjonsordning.
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    15.05.2022
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5010, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4598819
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 03.05.2022