Company
Bergen kommuneApplication deadline
15.05.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5010, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
4598819Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 03.05.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Resepsjons- og kontormedarbeider
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en engasjert og dyktig resepsjons- og kontormedarbeider
til administrasjonsavdelingen ved Etat for inkludering, med arbeidssted på Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap.
Etat for inkludering består av 4 resultatenheter; Introduksjonssenteret for flyktninger, Tolketjenesten, Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap og Grunnskole for voksne i Bergen. Formålet med etaten er å samle og videreutvikle tjenester som jobber med bosetting av nyankomne flyktninger, kvalifisering til deltakelse i arbeids- og samfunnslivet samt bidra til at tjenesteytere i Bergen kommune blir gjort i stand til å ivareta sin informasjonsplikt overfor ikke-norskspråklige brukere.
Administrasjonsavdelingen skal bidra til en profesjonell, likeverdig, fleksibel og effektiv tjenesteleveranse for ledelsen, ansatte og deltakere/elever. Avdelingen yter tjenester innen økonomi, HR, IKT/ IKT-drift, resepsjon/ekspedisjon og bygg-drift til alle enheter i etaten.
Bergen Læringssenter for norsk og samfunnskunnskap har ansvar for opplæring i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere i henhold til Introduksjonsloven og Integreringsloven, og holder til i Teatergaten 34. Grunnskole for voksne i Bergen følger Opplæringsloven og holder til i Lars Hilles gate 16a.
Arbeidsoppgaver:
- Betjening av resepsjon.
- Bidra til at dem som henvender seg i resepsjonen føler seg velkommen og ivaretatt.
- Svare på telefonhenvendelser og e-poster.
- Forefallende kontorarbeid (innkjøp, faktura, registrering og arkivering).
- Noe fleksibilitet rundt arbeidstid må påregnes.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra resepsjonsarbeid og saksbehandling.
- Relevant utdanning innen kontorfag er en fordel.
- Gode IKT-kunnskaper.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
- Kommuniserer godt muntlig og skriftlig på engelsk.
- God språkforståelse, og behersker gjerne ulike språk.
- Gode samarbeidsevner og trives med å jobbe i team.
- Positiv og serviceinnstilt holdning.
- Stor arbeidskapasitet, og må trives i et hektisk arbeidsmiljø.
- Evne til å ta beslutninger samt bevare roen på travle dager.
- Fleksibel, ryddig og strukturert.
Personlige egenskaper:
- Effektiv og løsningsorientert.
- Liker å arbeide med mennesker.
- Trives med å tilrettelegge for andre.
- Stor lærevilje og evne til raskt å ta til seg ny kunnskap.
Vi tilbyr:
- Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en etat med et viktig samfunnsansvar.
- Et hyggelig arbeidsmiljø med deltakelse i en administrasjonsavdeling med stort fagnettverk.
- Dyktige og engasjerte medarbeidere.
- 100% stilling.
- Lønn etter avtaleverket.
- Gode forsikrings-, låne- og pensjonsordning.
Company
Bergen kommuneApplication deadline
15.05.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5010, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
4598819Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 03.05.2022