Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
13.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4970586Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 24.01.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hamar kommune
Rådgiver offentlige anskaffelser
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hamar kommunes visjon er å være Innlandets urbane hjerte. Vi ønsker å være en bærekraftig mjøsby som satser på å utvikle mennesker og næringsliv. Denne visjonen jobber vi for hver eneste dag for å gjøre oss fortjent til. Både gjennom å tilby tjenester til innbyggerne våre og ved å utvikle tilbud om kultur- og fritidsaktiviteter.
Hamar er en motor for vekst og utvikling i Innlandet, og er en kommune som har et offensivt investeringsbudsjett. For å møte den fremtidige veksten, skal vi blant annet bygge barnehage, skoler og omsorgsboliger. Vi skal også bygge Espern bru som gir tilgang til en ny bydel og vi skal tilrettelegge for utbyggingsområder for boliger og næringsliv. I den kommende treårsperioden skal vi kjøpe varer og tjenester for 3,6 milliarder kroner, og da trenger vi flere kollegaer med på laget for å håndtere dette.
Har du lyst til å bli en del av teamet vårt i innkjøpsavdelingen?
Avdelingen vår en et kompetansesenter innen anskaffelser, og er et team på tre årsverk. Kollegaene du vil få, er spesialister i innkjøpsfaget og legger vekt på det grønne skiftet og innovasjon i sine leveranser.
Om du blir kollegaen vår, vil du få et spesielt ansvar for å jobbe med anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid, systemoppgaver i tillegg til at være med å utvikle fremtidens innkjøpsavdeling
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
- Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
- Forhandlings- og utviklingsoppgaver innen innkjøpsområdet.
- Oppfølging av innkjøpsavtaler samt bidra til leverandørutvikling.
- Kompetanseheving av bestillere/innkjøpspersonell.
- Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f. eks e-handel og interkommunale anskaffelsesprosesser).
- Det må påregnes andre oppgaver ved videreutvikling av innkjøpsavdelingen og innenfor økonomiavdelingens arbeidsområde.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning fra høyskole- eller universitet (minimum bachelor) men relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Kjennskap til offentlig sekter
- Gode Excel-kunnskaper
- Gode IKT-kunnskaper, spesielt innen system- og brukeradministrasjon
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
- Ønskelig med erfaring og kompetanse innenfor regelverket for offentlige anskaffelser
- Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid i offentlig regi
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som kan identifisere deg med våre verdier; åpen, helhetlig, modig og pålitelig. I tillegg er det en fordel om du er systematisk, nøyaktig og serviceinnstilt.
Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt
Vi tilbyr:
- Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
- Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
- Lønn etter avtale
Hamar kommune er en IA-bedrift
Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
13.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4970586Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 24.01.2023