• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6046107
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Rådgiver i offentlige anskaffelser

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for bygg og eiendom tilbyr spennende rådgiverstilling med offentlige anskaffelser hos en av Norges største eiendomsforvaltere 

Stillingen hører til avdeling for økonomi og administrasjon, som består av 17 dedikerte medarbeidere i fagområdene økonomi, HR/lønn og anskaffelser. Anskaffelser består av én fagleder og tre rådgivere. Teamet har ansvar for etatens rammeavtaler, kontrakter og entrepriser.

Etat for bygg og eiendom er med sine 550 ansatte en av Norges største eiendomsforvaltere, med over 1000 bygg og rundt 1,3 millioner kvadratmeter bygningsmasse. Etaten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer, som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Vi er sertifisert etter kvalitetssystemene ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (miljø).

Ønsker du å jobbe med offentlige anskaffelser i et tverrfaglig miljø er vi rette arbeidsplass for deg!

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på masternivå innen rettsvitenskap eller økonomi og administrasjon
  • Kandidater med relevant bachelor og minimum 3 års erfaring innen offentlige anskaffelser kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Utdanning fra utlandet må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Du har gode relasjonsbyggende egenskaper
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Du liker å jobbe selvstendig og tar initiativ
  • Du trives med ansvar
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte oppgaver i et tverrfaglig miljø
  • Inkluderende, hyggelige og dyktige kolleger
  • Tilgang til trimrom og sykkelparkering
  • Trivselsgruppe og velferdslag
  • Fleksibel arbeidstid og flotte kontorlokaler i sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    16.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6046107
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune