• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    16.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6046107
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
Vacancy

Bergen kommune

Rådgiver i offentlige anskaffelser

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for bygg og eiendom tilbyr spennende rådgiverstilling med offentlige anskaffelser hos en av Norges største eiendomsforvaltere 

Stillingen hører til avdeling for økonomi og administrasjon, som består av 17 dedikerte medarbeidere i fagområdene økonomi, HR/lønn og anskaffelser. Anskaffelser består av én fagleder og tre rådgivere. Teamet har ansvar for etatens rammeavtaler, kontrakter og entrepriser.

Etat for bygg og eiendom er med sine 550 ansatte en av Norges største eiendomsforvaltere, med over 1000 bygg og rundt 1,3 millioner kvadratmeter bygningsmasse. Etaten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer, som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Vi er sertifisert etter kvalitetssystemene ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (miljø).

Ønsker du å jobbe med offentlige anskaffelser i et tverrfaglig miljø er vi rette arbeidsplass for deg!

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på masternivå innen rettsvitenskap eller økonomi og administrasjon
  • Kandidater med relevant bachelor og minimum 3 års erfaring innen offentlige anskaffelser kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Utdanning fra utlandet må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Du har gode relasjonsbyggende egenskaper
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Du liker å jobbe selvstendig og tar initiativ
  • Du trives med ansvar
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte oppgaver i et tverrfaglig miljø
  • Inkluderende, hyggelige og dyktige kolleger
  • Tilgang til trimrom og sykkelparkering
  • Trivselsgruppe og velferdslag
  • Fleksibel arbeidstid og flotte kontorlokaler i sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    16.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6046107
  • Look here for other jobs from Bergen kommune