Company
Bergen kommuneApplication deadline
18.05.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6190523Look here for other jobs from Bergen kommune
Bergen kommune
Rådgiver for anskaffelser og kontraktsoppfølging
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Byrådsavdeling for barnevern, sosiale tjenester og mangfold har ansvar for sosialtjeneste (NAV kommune), psykiske helsetjenester, rustjenester, bolig, tjenester til flyktninger, barnevern og barne- og familietjenester.
Byrådsavdelingen er sekretariat for byråden for barnevern, sosiale tjenester og mangfold. Staben følger opp 4 underliggende etater og ledes av kommunaldirektør. Byrådsavdelingen har ca. 2.500 årsverk.
Ved kommunaldirektørens stab er det ledig fast 100% stilling som rådgiver ved Seksjon for økonomi og ressursforvaltning. Seksjonen har ansvar for økonomistyring, beredskap, at ansatte og beboere i botiltak har arbeidsplasser og boliger som er godkjent gjeldende lovverk, anskaffelser og kontraktsoppfølging.
Den som skal tilsettes skal ha ansvar for anskaffelser og kontraktsoppfølging og gi støtte til myndighetsutøvelse/ juridiske betenkninger.
Seksjon for økonomi og ressursstyring har aktivitetsbaserte lokaler i Bergen rådhus. Tiltredelse etter avtale.
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis mastergrad innen rettsvitenskap/ Cand. jur. Ved særskilt relevant erfaring innenfor offentlig anskaffelser, kan bachelorgrad i rettsvitenskap, eller andre relevante utdanningsretninger innen økonomiske og administrative fag på masternivå vurderes
- Fordel med erfaring med å gjennomføre offentlige anskaffelser
- Kunnskap om anskaffelser og kontraktsstyring vil bli vektlagt
- Bør ha relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet, men det er ikke et absolutt krav
- Fordel med erfaring fra bruk av digitale systemer av relevans for stillingen
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Kompetanse innen- og interesse for filosofi og metoder for å arbeide med kontinuerlig forbedring er en fordel
Personlige egenskaper:
- Du evner å skape tillit og bygge gode relasjoner til samarbeidspartnere og kolleger
- Du har gode kommunikasjonsevner og forstår viktigheten av godt samarbeid
- Du er analytisk, strukturert og prosessorientert
- Du kan arbeide selvstendig, er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
- Du jobber godt under press
- Du er grundig og nøyaktig
- Du evner å gjennomføre forhandlinger på innkjøpsområdet
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- Et spennende, hyggelig og engasjert arbeidsmiljø med høyt faglig nivå
- Et arbeidsmiljø bestående av administrativ og politisk toppledelse
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale i hht. Bergen kommunes retningslinjer og HTA kap. 5
Company
Bergen kommuneApplication deadline
18.05.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6190523Look here for other jobs from Bergen kommune
-
Spennende mulighet i et dyktig anskaffelsesteam!
Bergen kommune
FYLLINGSDALEN -
Ledig 100 %, fast stilling som barnevernkonsulent i Barnevernvakt og Mottak
Bergen kommune
BERGEN -
Jurist - Juridisk seksjon
Bergen kommune
BERGEN -
Administrasjon, Anskaffelsesseksjonen - Innkjøpsrådgiver
Innlandet fylkeskommune
HAMAR -
Avdelingsleder, Økonomitjenester, Kunder
Bergen kommune
BERGEN