• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    04.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Frekhaug
    ALVER
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4252651
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 03.12.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Prosjektleiar 100% fast, Alver kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Det er det ledig 100% fast stilling som prosjektleiar ved området Investeringsprosjekt for Alver kommune.

Tenesteområdet har ansvar for gjennomføring av alle større investeringsprosjekt for Alver kommune. Vi er pr i dag 5 prosjektleiarar. Som prosjektleiar rapporterer ein til leiar for investeringsprosjekt i rådmannens stab.  Alver kommune skal i løpet av dei neste 4 åra investere omkring 900 millionar i offentlege formålsbygg som skular og omsorgsbustader, idrettsanlegg, uteområder, veg-, vatn- og avløpsanlegg. Vi treng ein prosjektleiar som kan vere med å definere behov, planleggje prosjekta, førebu saksframlegg til politisk handsaming og sikre god brukarmedverkning. Du vil koordinere dei tekniske rådgivarane, samt interne og eksterne brukarar og referansegrupper. Under bygginga vil du vere kommunen sin prosjektleiar og følgje arbeidet tett. Du kan og vere byggjeleiar på dei prosjekta ein ikkje vel å bruke ekstern byggjeleiar.   

Til stillinga ligg økonomi- og framdriftsoppfølging. Du må også arbeide etter reglelverk for offentlege anskaffingar og Byggherreforskrifta

Hovudoppgåvene er :

  • Heilskapleg prosjektleiing frå tidleg fase til gjennomføringsfase; økonomi- og framdriftsoppfølging
  • Innkjøp - Offentlege anbodsprosessar
  • Byggherreansvar
  • Koordinering av og samarbeid med rådgjevarar og konsulentar
  • Oppfølging av kommunen sine overordna krav, planar og strategiar
  • Førebu politiske saker – orienteringar knytt til prosjekta
  • Bidra til godt tverrfagleg samarbeid og løysing av arbeidsoppgåver i eige område og på tvers i organisasjonen

 

Kompetanse

  • teknisk fagskule, høgskule/bachelor eller sivilingeniør/master. Manglande formell utdanning kan kompenserast med lang erfaring som prosjektleiar/byggjeleiar.
  • praktisk erfaring og innsikt i byggfaget og/eller infrastruktur; veg, vatn og avløp
  • god kunnskap om økonomisk oppfølging og prosjektadministrasjon. Jakte på gode løysingar i anskaffinga, og kunne tenke samfunnsøkonomisk i eit livsløpsperspektiv.
  • kunnskap om regelverk for offentlege anskaffingar og byggherreforskrifta
  • strukturert, nøyaktig og opptatt av kvalitet
  • gode kommunikasjonsevner, både skriftleg og munnleg.
  • du likar å samarbeide med andre og er lydhør
  • du balanserer prosessar, der framdrift både kan ta tid og ha høgt tempo.
  • du er omgjengeleg og har godt humør
  • du er kreativ og liker å finne gode løysingar

 

Vi tilbyr:

  • Ei utviklande og sjølvstendig stilling i eit godt arbeidsmiljø saman med fagleg dyktige og engasjerte kollegaer.
  • løn og oppstart etter avtale
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Slik søkjer du

Høyes dette interessant ut, vil vi gjerne høyre frå deg. Send oss ein søknad via heimesida vår.

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    04.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Frekhaug
    ALVER
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4252651
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 03.12.2021