• Företag
    Nannestad kommune
  • Ansökningstiden
    08.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4862092
  • Se här för andra jobb från Nannestad kommune
  • Uppdaterad 06.12.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Nannestad kommune

Vi søker etter en økonomirådgiver i Nannestad kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nannestad kommune går en spennende tid i møte og fremtiden for kommunen er i ferd med å formes. Nye Nannestad er full av muligheter. I 2023 vil vi flytte inn i nytt kommunehus med flotte fasiliteter og utviklingen i kommunen er preget av vekst, både i befolkning og næringsliv. Vi søker nå etter en dyktig økonomirådgiver til økonomiseksjonen som kan være en pådriver for videreutvikling av fagfeltene innenfor økonomistyring, budsjett og internkontroll. Stillingen som økonomirådgiver byr på mange og varierte arbeidsoppgaver, hvor man både kan jobbe selvstendig og i et godt team. Økonomiseksjonen består av 12 årsverk og har ansvaret for utarbeidelse av budsjett og økonomiplan, budsjettoppfølging, regnskap, innkjøp og lønn. 

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere økonomisk utdanning på masternivå, eventuelt lang erfaring i tillegg til relevant bachelor utdanning
  • Relevant erfaring med oppgaver innenfor økonomistyring, controlling og rådgivning
  • Gode kunnskaper i bruk av digitale verktøy, fordel med erfaring fra UBW (Agresso) og Framsikt
  • Erfaring med økonomioppfølging fra offentlig forvaltning og kommunalt regnskap
  • Utvikling av rapporterings- og internkontrollrutiner er ønskelig

Personlige egenskaper:

Personlig egenhet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling hvor du kan være med å videreutvikle økonomistyringsområdet til kommunen
  • Lønn etter avtale
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode forsikrings- og pensjonsbetingelser. Oppsøk gjerne denne nettsiden for å se mer: KLP i Nannestad kommune

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.

 
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Företag
    Nannestad kommune
  • Ansökningstiden
    08.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4862092
  • Se här för andra jobb från Nannestad kommune
  • Uppdaterad 06.12.2022