Företag
Nannestad kommuneAnsökningstiden
08.01.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4862092Se här för andra jobb från Nannestad kommune
- Uppdaterad 06.12.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Nannestad kommune
Vi søker etter en økonomirådgiver i Nannestad kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nannestad kommune går en spennende tid i møte og fremtiden for kommunen er i ferd med å formes. Nye Nannestad er full av muligheter. I 2023 vil vi flytte inn i nytt kommunehus med flotte fasiliteter og utviklingen i kommunen er preget av vekst, både i befolkning og næringsliv. Vi søker nå etter en dyktig økonomirådgiver til økonomiseksjonen som kan være en pådriver for videreutvikling av fagfeltene innenfor økonomistyring, budsjett og internkontroll. Stillingen som økonomirådgiver byr på mange og varierte arbeidsoppgaver, hvor man både kan jobbe selvstendig og i et godt team. Økonomiseksjonen består av 12 årsverk og har ansvaret for utarbeidelse av budsjett og økonomiplan, budsjettoppfølging, regnskap, innkjøp og lønn.
Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere økonomisk utdanning på masternivå, eventuelt lang erfaring i tillegg til relevant bachelor utdanning
- Relevant erfaring med oppgaver innenfor økonomistyring, controlling og rådgivning
- Gode kunnskaper i bruk av digitale verktøy, fordel med erfaring fra UBW (Agresso) og Framsikt
- Erfaring med økonomioppfølging fra offentlig forvaltning og kommunalt regnskap
- Utvikling av rapporterings- og internkontrollrutiner er ønskelig
Personlige egenskaper:
Personlig egenhet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr:
- En spennende stilling hvor du kan være med å videreutvikle økonomistyringsområdet til kommunen
- Lønn etter avtale
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Gode forsikrings- og pensjonsbetingelser. Oppsøk gjerne denne nettsiden for å se mer: KLP i Nannestad kommune
Annet:
Minst 2 referanser må oppgis i søknaden
Vitnemål/attester må vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.
Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
Företag
Nannestad kommuneAnsökningstiden
08.01.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4862092Se här för andra jobb från Nannestad kommune
- Uppdaterad 06.12.2022