• Company
    Nannestad kommune
  • Application deadline
    08.01.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4862092
  • Look here for other jobs from Nannestad kommune
  • Updated 06.12.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Nannestad kommune

Vi søker etter en økonomirådgiver i Nannestad kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nannestad kommune går en spennende tid i møte og fremtiden for kommunen er i ferd med å formes. Nye Nannestad er full av muligheter. I 2023 vil vi flytte inn i nytt kommunehus med flotte fasiliteter og utviklingen i kommunen er preget av vekst, både i befolkning og næringsliv. Vi søker nå etter en dyktig økonomirådgiver til økonomiseksjonen som kan være en pådriver for videreutvikling av fagfeltene innenfor økonomistyring, budsjett og internkontroll. Stillingen som økonomirådgiver byr på mange og varierte arbeidsoppgaver, hvor man både kan jobbe selvstendig og i et godt team. Økonomiseksjonen består av 12 årsverk og har ansvaret for utarbeidelse av budsjett og økonomiplan, budsjettoppfølging, regnskap, innkjøp og lønn. 

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere økonomisk utdanning på masternivå, eventuelt lang erfaring i tillegg til relevant bachelor utdanning
  • Relevant erfaring med oppgaver innenfor økonomistyring, controlling og rådgivning
  • Gode kunnskaper i bruk av digitale verktøy, fordel med erfaring fra UBW (Agresso) og Framsikt
  • Erfaring med økonomioppfølging fra offentlig forvaltning og kommunalt regnskap
  • Utvikling av rapporterings- og internkontrollrutiner er ønskelig

Personlige egenskaper:

Personlig egenhet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling hvor du kan være med å videreutvikle økonomistyringsområdet til kommunen
  • Lønn etter avtale
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Gode forsikrings- og pensjonsbetingelser. Oppsøk gjerne denne nettsiden for å se mer: KLP i Nannestad kommune

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.

 
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Company
    Nannestad kommune
  • Application deadline
    08.01.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4862092
  • Look here for other jobs from Nannestad kommune
  • Updated 06.12.2022