• Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    30.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6023370
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
Ledig stilling

Hamar kommune

Økonomiveileder ved Nav Hamar

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ønsker du å bidra til å bedre levekårene til vanskeligstilte, bidra til sosial og økonomisk trygghet og bidra til at innbyggere i Hamar kommer i utdanning eller arbeid?

NAV Hamar søker etter en ny veileder for de sosiale tjenestene. Vi leter etter deg som brenner for å oppnå resultater med stor verdi for andre mennesker, er dyktig på relasjoner og veiledning av mennesker i utenforskap.

Det å være i arbeid skaper positive effekter i folks liv og helse. NAV sitt mål er å bidra til et inkluderende samfunn, et inkluderende arbeidsliv og et velfungerende arbeidsmarked. NAV Hamar er et partnerskap mellom staten og Hamar kommune. Vi er lokalisert i nyoppussede lokaler sentralt i Hamar med en hybrid arbeidshverdag som styres av dine arbeidsoppgaver. Vi er ca. 110 ansatte som jobber sammen for å gi innbyggere i Hamar kommune hjelpen de trenger.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på minimum bachelornivå innenfor sosialt arbeid, arbeids- og velferdsfag, pedagogikk, rus og psykisk helse eller annen relevant utdanning.
  • Erfaring i bruk av IKT som arbeidsverktøy, samt evne til å raskt å sette deg inn i nye datasystemer/fagsystemer.
  • Gode kommunikasjonsevner, systematiske evner og god skriftlig fremstillingsevne.

Det er også en fordel, men ikke et krav hvis du har:

  • Erfaring fra veiledningsarbeid.
  • Erfaring med å jobbe tverrfaglig.
  • God økonomiforståelse, og kunne analysere økonomiske data.
  • Erfaring med NAV sine tjenester.

Personlige egenskaper:

Vi trenger deg som ser etter muligheter og løsninger fremfor utfordringer, og har troen på at alle kan lykkes. Du må være opptatt av å komme i kontakt med mennesker og være god på kommunikasjon. For å lykkes må du klare å tilpasse deg nye situasjoner, håndtere kaos, være kritisk og samtidig nytenkende. Brukerne trenger at du er tålmodig, motiverer dem og veileder dem til endring, slik at de blir i stand til å mestre arbeid/utdanning og egen økonomi.

Vi ønsker oss deg som ser, støtter og heier på dine kollegaer og som finner glede i å samarbeide med andre. Du er en aktiv pådriver av inkludering og mangfold, respekterer andres perspektiver og bidrar til å styrke det gode arbeidsmiljøet vi har. Utvikling står sterkt hos oss, så har du nye tanker og ideer ønsker vi at du sier fra.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde.
  • Et aktivt, lærende og engasjerende arbeid.
  • Et godt, utviklende og motiverende arbeidsmiljø.
  • Samfunnet endres, og det krever at vi er oppdaterte og har riktig kompetanse til riktig tid. Vi tilbyr kompetansehevende tiltak og tilrettelegger for medarbeiderutvikling.
  • Vi praktiserer hybrid arbeidshverdag og fleksitid. Vi har troen på at det er oppgaver som skal styre d arbeidshverdag og at du klarer å strukturere dagene dine selv innenfor gitt ramme.
  • Friske og motiverte medarbeidere yter sitt beste. Vi har fokus på våre medarbeideres fysisk og psykisk helse.
  • Lønn etter avtale og gode pensjons- og forsikringsvilkår.
 

  • Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    30.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6023370
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune