• Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    20.11.2022
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2020, SKEDSMOKORSET
    LILLESTRØM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4841352
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 03.11.2022
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Lillestrøm Kommune

Nyopprettet stilling som seksjonsleder

Offentlig forvaltning

Vi er på jakt etter ny leder til spennende lederstilling i Lillestrøm kommune. Er du den vi søker?

Skedsmotun bo- og behandlingssenter er en av 7 institusjoner i Lillestrøm kommune. Institusjonen ligger sentralt plassert på Skedsmokorset. Lillestrøm kommune har organisert sine sykehjem i seksjoner som ledes av hver sin seksjonsleder. Seksjonene er organisert i en egen avdeling, som ledes av en avdelingsleder. Avdelingen
består pr. i dag av 10 seksjoner.

Vi har en nyopprettet stilling som seksjonsleder ved Skedsmotun bo- og behandlingssenter. Pr. i dag har Skedsmotun 7 seksjonsledere inkludert legetjenesten. Nå oppretter vi en ny seksjonslederstilling med ansvar for 14-16 intermediær/korttidsplasser. Vi velger nå å dele opp en av korttidseksjonene for å se på organisering og fremtidig drift. Korttidsseksjonene er i konstant endring. Vi er derfor på jakt etter en seksjonsleder med god kunnskap innen endringsledelse. 

Vi søker:
En leder med klar og tydelig lederstil, er løsningsorientert, er engasjert, opptatt av kvalitet i tjenesten, samt evne til å videreutvikle et faglig godt tilbud til pasientgruppen i en tid med stadige endringer i kommunens helse- og omsorgstjenester. Vi ønsker også en leder som har fokus på trygghetsskapende teknologi.

Arbeidsoppgaver:

  • Overordnet lederansvar for seksjonen, dette innebærer ansvar for personal, økonomi, fag og drift
  • Planlegge, organisere og lede arbeidet på en måte som sikrer god kvalitet i tjenesten i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
  • Delta og bidra aktivt i tjenesteområdets tverrfaglige samarbeid
  • Fremme jobbnærvær gjennom samarbeid med tillitsvalgte, verneombud og medarbeidere
  • Personalledelse og HMS-arbeid
  • Stillingen inngår i avdelingsleders ledergruppe
  • Stillingen rapporterer til avdelingsleder for Korttid, KAD og Institusjon

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3-årig helsefaglig utdannelse på høyskole/universitetsnivå, fortrinnsvis sykepleier
  • Økonomi- og budsjettforståelse
  • Videreutdanning i ledelse og/eller solid ledererfaring
  • Kjennskap til/og erfaring fra lignende arbeide
  • Erfaring og kjennskap til ledelse av helsetjenester
  • Erfaring fra omstillingsprosesser er en fordel
  • Gode IKT-kunnskaper
  • Turnuskompetanse
  • Høy norsk kompetanse- både skriftlig og muntlig, Krav: bestått Bergenstesten må dokumenteres
  • Politiattest ikke eldre enn tre måneder fremlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper:

  • Du har godt humør, er pålitelig og ærlig
  • Du har gjennomføringsevne, er trygg i rollen som leder og klarer å skape engasjement
  • Du evner å arbeide både operasjonelt og strategisk mot krevende mål
  • Du liker struktur og orden, samtidig som du er løsningsorientert og fleksibel
  • Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
  • Du har gode samarbeidsegenskaper og formidlingsevner
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Stor mulighet for utvikling av egen arbeidshverdag innenfor gitte rammer samt muligheter for personlig utvikling sammen med dyktige medarbeidere og kollegaer
  • Medlem av ledergruppen i avdelingen korttid, KAD og institusjon med faste ledermøter
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Aktivt bedriftsidrettslag
  • Treningstilbud
  • Kulturtilbud

Lillestrøm kommune oppfordrer søkere til å legge inn attester og vitnemål når de søker på stilling hos oss, eventuelt må dokumentasjon tas med til et eventuelt intervju.

 

  • Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    20.11.2022
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2020, SKEDSMOKORSET
    LILLESTRØM
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4841352
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 03.11.2022