• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    28.11.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4216592
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 12.11.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Lønningskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi er et sentralt lønningskontor som fører lønn for Sandnes kommune og flere andre kommunale og interkommunale foretak. I dag er vi 11 medarbeidere med et høyt faglig miljø. Vårt ansvar er å utbetale rett lønn til rett tid, kreve inn refusjoner og foreta lovpålagt rapportering av arbeids og lønnsdata til offentlige instanser og pensjonskasser.
Vi har systemansvar for lønns- og HR systemet Visma Enterprise HRM, og reiseregningssystemet Expense, som innebærer drift og vedlikehold av systemet, integrasjoner og datatransport mot andre systemer internt og eksternt. Ansvaret for GDPR, datakvalitet, bakgrunns- og grunndata ligger også hos oss. 

Vi jobber nå med å utvide og oppgradere vårt lønnssystem til en digital plattform.

 

Arbeidsoppgaver:

Vi ser etter deg som har lyst til å jobbe med lønnskjøringsprosesser. Du vil delta i alle oppgaver vi har på lønningskontoret og du vil få ansvar for egne enheter/avdelinger, og ansvar for selvstendig lønnskjøring av et foretak. Du kommer til å jobbe med lønnsarbeid fra A til Å, og få ansvaret for noen spesialfelt i lønnsarbeidet.

Oppgavene innbefatter, men er ikke begrenset til:

  • Lønnsarbeid fra A - Å: importere og kontrollere, utbetale, etterbetale og rette opp lønn og persondata
  • Saksbehandle lønnssaker med utstrakt service til våre ledere
  • Rapportere, kontrollere og avstemme mot regnskap, årsoppgjør

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på Bachelornivå
  • Det er ønskelig med erfaring og praksis fra lønnsarbeid og Visma Enterprise HRM
  • Interesse for HR, Lønn og Økonomi
  • Interesse for og svært gode datakunnskaper og systemforståelse

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig og strukturert
  • Serviceinnstilt
  • Kunne arbeide under press i travle perioder
  • Selvstendig og kunne ta egne initiativ
  • Fleksibel og endringsvillig

Vi tilbyr:

  • Lønn iht tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    28.11.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4216592
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 12.11.2021