Company
Sandnes kommuneApplication deadline
28.11.2021Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4216592Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 12.11.2021
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Sandnes kommune
Lønningskonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi er et sentralt lønningskontor som fører lønn for Sandnes kommune og flere andre kommunale og interkommunale foretak. I dag er vi 11 medarbeidere med et høyt faglig miljø. Vårt ansvar er å utbetale rett lønn til rett tid, kreve inn refusjoner og foreta lovpålagt rapportering av arbeids og lønnsdata til offentlige instanser og pensjonskasser.
Vi har systemansvar for lønns- og HR systemet Visma Enterprise HRM, og reiseregningssystemet Expense, som innebærer drift og vedlikehold av systemet, integrasjoner og datatransport mot andre systemer internt og eksternt. Ansvaret for GDPR, datakvalitet, bakgrunns- og grunndata ligger også hos oss.
Vi jobber nå med å utvide og oppgradere vårt lønnssystem til en digital plattform.
Arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som har lyst til å jobbe med lønnskjøringsprosesser. Du vil delta i alle oppgaver vi har på lønningskontoret og du vil få ansvar for egne enheter/avdelinger, og ansvar for selvstendig lønnskjøring av et foretak. Du kommer til å jobbe med lønnsarbeid fra A til Å, og få ansvaret for noen spesialfelt i lønnsarbeidet.
Oppgavene innbefatter, men er ikke begrenset til:
- Lønnsarbeid fra A - Å: importere og kontrollere, utbetale, etterbetale og rette opp lønn og persondata
- Saksbehandle lønnssaker med utstrakt service til våre ledere
- Rapportere, kontrollere og avstemme mot regnskap, årsoppgjør
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på Bachelornivå
- Det er ønskelig med erfaring og praksis fra lønnsarbeid og Visma Enterprise HRM
- Interesse for HR, Lønn og Økonomi
- Interesse for og svært gode datakunnskaper og systemforståelse
Personlige egenskaper:
- Nøyaktig og strukturert
- Serviceinnstilt
- Kunne arbeide under press i travle perioder
- Selvstendig og kunne ta egne initiativ
- Fleksibel og endringsvillig
Vi tilbyr:
- Lønn iht tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Fleksibel arbeidstid
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
28.11.2021Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4216592Look here for other jobs from Sandnes kommune
- Updated 12.11.2021