• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    09.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6436932
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
Ledigt jobb

Bærum kommune

Kreftkoordinator

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du gjøre en forskjell for mennesker i en sårbar livssituasjon – og samtidig bidra til å forme fremtidens kreftomsorg i kommunen vår?

Vi søker en engasjert og faglig sterk kreftkoordinator som ønsker å være med og videreutvikle kommunens tilbud innen kreftomsorg, palliasjon og forebygging.
I denne nøkkelrollen får du muligheten til å kombinere tett pasient- og pårørendeoppfølging med kompetansebygging, fagutvikling og tverrfaglig samarbeid. Du vil være en sentral ressurs i arbeidet med å sikre helhetlige og koordinerte tjenester gjennom hele sykdomsforløpet – fra tidlig oppdagelse og forebyggende tiltak til behandling.

Som kreftkoordinator vil du

  • bidra til å styrke det forebyggende arbeidet og tidlig innsats for kreftpasienter og pårørende
  • veilede og støtte pasienter og pårørende i en krevende livssituasjon
  • være en pådriver for faglig utvikling, kvalitet og kompetanseheving i tjenestene
  • jobbe tett sammen med fastleger, spesialisthelsetjenesten og kommunale enheter for å sikre gode og sammenhengende pasientforløp

Hos oss får du jobbe med meningsfulle oppgaver hver dag – i et miljø som verdsetter faglig engasjement, samarbeid og nytenkning. Stillingen er for tiden organisert under Friskliv og mestring, en enhet med tydelig fokus på forebygging, rehabilitering og livskvalitet.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i sykepleie med videreutdanning i onkologi eller palliasjon
  • Minimum 2 års yrkeserfaring innen relevant arbeidsområde. Kompetanse og erfaring fra arbeid med veiledning og undervisning av pasienter, pårørende andre tjenesteaktører vektlegges
  • Kjennskap til aktuelle samarbeidspartnere innen helse- og omsorgsfeltet, både i og utenfor kommunen
  • Solid faglig kompetanse innen kreftomsorg, palliasjon og/eller forebyggende helsearbeid
  • Gode IKT-kunnskaper med interesse for digitale plattformer
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Trives i en koordinerende rolle og har evne til å skape struktur, forutsigbarhet og gode samarbeidsrelasjoner
  • Har et sterkt faglig engasjement og ønsker å bidra til både tidlig innsats og god oppfølging gjennom hele sykdomsforløpet
  • Møter mennesker i sårbare situasjoner med trygghet, respekt og varme
  • Selvstendig og selvgående med god gjennomføringsevne
  • Jobber systematisk og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Beslutningsdyktig og ser muligheter og alternativer fremfor begrensninger
  • Robust og kan stå for beslutninger som er fattet overfor brukere, pårørende og andre samarbeidspartnere
  • Evner å sette seg raskt inn i ulike problemstillinger
  • Liker å utfordre deg selv

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Faglige utfordringer i et utviklende miljø
  • Høy grad av autonomi
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Fleksibel arbeidstid


Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    09.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6436932
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune