Company
Bærum kommuneApplication deadline
09.11.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
6436932Look here for other jobs from Bærum kommune
Bærum kommune
Kreftkoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du gjøre en forskjell for mennesker i en sårbar livssituasjon – og samtidig bidra til å forme fremtidens kreftomsorg i kommunen vår?
Vi søker en engasjert og faglig sterk kreftkoordinator som ønsker å være med og videreutvikle kommunens tilbud innen kreftomsorg, palliasjon og forebygging.
I denne nøkkelrollen får du muligheten til å kombinere tett pasient- og pårørendeoppfølging med kompetansebygging, fagutvikling og tverrfaglig samarbeid. Du vil være en sentral ressurs i arbeidet med å sikre helhetlige og koordinerte tjenester gjennom hele sykdomsforløpet – fra tidlig oppdagelse og forebyggende tiltak til behandling.
Som kreftkoordinator vil du
- bidra til å styrke det forebyggende arbeidet og tidlig innsats for kreftpasienter og pårørende
- veilede og støtte pasienter og pårørende i en krevende livssituasjon
- være en pådriver for faglig utvikling, kvalitet og kompetanseheving i tjenestene
- jobbe tett sammen med fastleger, spesialisthelsetjenesten og kommunale enheter for å sikre gode og sammenhengende pasientforløp
Hos oss får du jobbe med meningsfulle oppgaver hver dag – i et miljø som verdsetter faglig engasjement, samarbeid og nytenkning. Stillingen er for tiden organisert under Friskliv og mestring, en enhet med tydelig fokus på forebygging, rehabilitering og livskvalitet.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i sykepleie med videreutdanning i onkologi eller palliasjon
- Minimum 2 års yrkeserfaring innen relevant arbeidsområde. Kompetanse og erfaring fra arbeid med veiledning og undervisning av pasienter, pårørende andre tjenesteaktører vektlegges
- Kjennskap til aktuelle samarbeidspartnere innen helse- og omsorgsfeltet, både i og utenfor kommunen
- Solid faglig kompetanse innen kreftomsorg, palliasjon og/eller forebyggende helsearbeid
- Gode IKT-kunnskaper med interesse for digitale plattformer
- Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 skriftlig og muntlig
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Trives i en koordinerende rolle og har evne til å skape struktur, forutsigbarhet og gode samarbeidsrelasjoner
- Har et sterkt faglig engasjement og ønsker å bidra til både tidlig innsats og god oppfølging gjennom hele sykdomsforløpet
- Møter mennesker i sårbare situasjoner med trygghet, respekt og varme
- Selvstendig og selvgående med god gjennomføringsevne
- Jobber systematisk og strukturert
- Gode samarbeidsevner
- Beslutningsdyktig og ser muligheter og alternativer fremfor begrensninger
- Robust og kan stå for beslutninger som er fattet overfor brukere, pårørende og andre samarbeidspartnere
- Evner å sette seg raskt inn i ulike problemstillinger
- Liker å utfordre deg selv
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Faglige utfordringer i et utviklende miljø
- Høy grad av autonomi
- Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjon
- Fleksibel arbeidstid
Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse
Company
Bærum kommuneApplication deadline
09.11.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1337, SANDVIKA
BÆRUM
Number of positions
1Career-kode
6436932Look here for other jobs from Bærum kommune