Bedrift
Helse Sør-øst RHFSøknadsfrist
09.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1453, BJØRNEMYR
NESODDEN
Antall stillinger
1karriere-kode
6081790Se her for andre jobber fra Helse Sør-øst RHF
Helse Sør-øst RHF
Konsulent logistikk & innkjøp, fast 100 %
Offentlig forvaltning
Sunnaas sykehus har en ledig fast 100 % stilling innen logistikk og innkjøp. Ønsket oppstart er 01.06.2025.
Vi ser etter deg som liker å jobbe i digitale systemer og samtidig trives med fysisk arbeid og utadrettet service. Du vil få jobbe med logistikk og innkjøp, og det er derfor ønskelig at du har utdanning og/eller erfaring innen dette fagområdet. Det kan også være en fordel om du har kjennskap til sykehussektoren.
Hos oss vil du få en arbeidshverdag med stor variasjon. Det er derfor viktig at du trives med høyt tempo og variasjon mellom fysisk arbeid, service og arbeid i digitale systemer.
I søknaden ber vi deg beskrive din motivasjon for stillingen og hvorfor du mener at dine kvalifikasjoner er de riktige opp mot utlyste kvalifikasjonskrav beskrevet under. Attester og vitnemål legges ved søknaden.
Sunnaas sykehus ligger på Nesodden, og det er kort vei til flotte naturområder, turstier, kyststi, langrennsløyper og boligområder med butikker, barnehager, skoler og offentlig kommunikasjon. Det er 40 minutters reise fra Aker brygge med offentlig transport. Med båt fra Lysaker tar reisen 20 minutter.
Vi legger opp til en effektiv rekrutteringsprosess og behandler søknader fortløpende. Vi vil vektlegge personlige egenskaper og sammensetningen av vårt totale team ved ansettelsen. Ved intern ansettelse/omrokkering kan annen stilling bli ledig. Gi beskjed om du vil være interessert i den.
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis fagbrev eller utdanning innen helselogistikk, logistikk, innkjøp, økonomi og administrasjon
- Relevant erfaring kan kompensere for utdanning
- Erfaring fra logistikk, lager, innkjøp i sykehus eller lignende vektlegges
- Erfaring med digitale systemer vektlegges
- Erfaring i bruk av innkjøps- og økonomisystemet Oracle eller lignende innkjøpssystemer er en fordel
- Kjennskap til lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser er en fordel
- Kunnskap om medisinsk forbruksmateriell er en fordel
- Gode norsk- og engelskkunnskaper både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Vi er opptatt av at våre medarbeidere etterlever våre kjerneverdier; profesjonalitet, engasjement og glede
- Trives med fysisk arbeid
- Interesse for teknologi og digitale verktøy
- God kommunikasjons- og samarbeidsevne
- Pågangsmot og god evne til å ta initiativ
- Serviceinnstilling
Vi tilbyr:
- Variert arbeid
- Opplæring
- Mulighet for trening i arbeidstiden
- Bedriftsidrettslag
- Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst
- Meget gunstig medlemskap i offentlig pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring samt fritidsulykkeforsikring
Bedrift
Helse Sør-øst RHFSøknadsfrist
09.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1453, BJØRNEMYR
NESODDEN
Antall stillinger
1karriere-kode
6081790Se her for andre jobber fra Helse Sør-øst RHF