• Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    11.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7012, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6086836
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune
Ledigt jobb

Trondheim Kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ved Nidelven hjemmetjeneste er det fra 1. oktober 2025 ledig en fast 100 prosent stilling som konsulent.

Nidelven hjemmetjeneste er en av tolv enheter innefor hjemmetjenesten i Trondheim kommune som yter bistand til hjemmeboende pasienter som bor i et begrenset geografisk område sentrumsnært i Trondheim kommune. Våre lokaler ligger sentralt i Sandgata 22.

Enheten består av tre arbeidslag som dekker et gitt geografisk område der til sammen tre avdelingsledere har ansvar for hvert sitt arbeidslag. Enheten har totalt ca. 100 medarbeidere som er ansatt i faste stillinger eller som tilkallingsvikarer. Denne medarbeidergruppen består av sykepleiere, vernepleiere, ergoterapeuter, helsefagarbeidere og assistenter.

Som konsulent ved Nidelven hjemmetjeneste vil du være en del av enhetens ledergruppe sammen med driftskoordinator, tre avdeligsledere og enhetsleder. Konsulenten rapporterer direkte til enhetsleder, men bistår alle i ledergruppa med veiledning og lederstøtte.

Vi har et godt arbeidsmiljø med medarbeidere fra mange forskjellige kulturer og med et stort spenn i alder. Vi har relativt mange menn som jobber hos.

Du vil bli en del av et godt team som jobber tett sammen og løser enhetens ulike oppgaver i felleskap. Vi ser etter deg som evner å løse alle typer oppgaver tilknyttet kontoradministrasjon. Du må like variasjoner i arbeidsoppgavene, ha gode samarbeidsevner internt på egen enhet og i samspill med andre enheter I Trondheim kommune. Du må være utadvent, du må kunne jobbe selvstendig og samtidig være en god samhandlingspartner i ledergruppa. Du vil bli en del av et merkantilnettverk innenfor hjemmetjenesten med jevnlige møter gjennom året.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskole/bachelorgrad
  • Annen relevant utdanning kan komme i betraktning om den er kombinert med relevant erfaring
  • Gode IT-kunnskaper
  • God kunnskap om gjeldende lov- og avtaleverk innen områdene personal og økonomi
  • Søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått nivå B2 i norsk
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
  • Stor fordel med erfaring innenfor Trondheim kommunes regnskaps- og økonomisystemer
  • Gjerne kjennskap til Trondheim kommunes lønns- og turnussystem ( GAT)

Personlige egenskaper:

  • Du er tillitsvekkende med personlig integritet
  • Du er strukturert, planmessig og har gjennomføringsevne
  • Du er læringsvillig på egne vegne og opptatt av kunnskapsdeling med dine kolleger
  • Du er fleksibel, omstillingsdyktig, proaktiv, løsningsorientert og selvgående i din oppgaveløsning
  • Du er en lagspiller som er opptatt av å lykkes sammen med dine kolleger
  • Du har gode analytiske evner
  • Du er samfunnsengasjert og liker samhandling med mennesker

Vi tilbyr:

 

  • Företag
    Trondheim Kommune
  • Ansökningstiden
    11.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    7012, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6086836
  • Se här för andra jobb från Trondheim Kommune