• Företag
    Nes kommune
  • Ansökningstiden
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5899634
  • Se här för andra jobb från Nes kommune
Ledigt jobb

Nes kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår dyktige konsulent går over i en annen stilling i kommunen. Barnevernstjenesten søker derfor etter konsulent, 1 x 100 % fast stilling.

Avdeling barnevern ligger under virksomheten Familiens Hus. Andre avdelinger under familiens hus er helsestasjon, skolehelsetjenesten, åpen barnehage, psykisk helse- og familietjeneste og Home start.

Er du en engasjert, samarbeidsvillig, fleksibel og serviceinnstilt fagperson med erfaring fra arbeid med kvalitetssikring, økonomioppfølging, fakturabehandling, attestering og internkontroll?  Da kan det være nettopp deg vi ønsker oss som kollega i Nes kommune.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig relevant utdanning fra høyskole/universitet
  • Annen relevant utdanning i kombinasjon med særdeles relevant erfaring kan evt. oppveie for utdanningskrav
  • Relevant erfaring med regnskap/økonomi/controllerarbeid
  • Gode IKT kunnskaper, særlig opp mot Excel
  • Kjennskap til offentlig hjelpeapparat
  • Krav om meget gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsbevisst, pålitelig og lojal
  • Strukturert og med høy arbeidskapasitet
  • Meget gode systematiske evner
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Positiv og serviceorientert holdning
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.

Personlig egnethet vil bli tungt vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Intern oppfølging fra barnevernleder.
  • Samarbeid med andre i kommunen innen samme fagfelt.
  • Tjenesten som helhet satser på faglig utvikling gjennom avdelingsmøter, allmøter, kurs, og fagdager.
  • En tjeneste som jobber med utvikling på barnevernsfeltet og samarbeider på tvers med andre instanser både kommunalt og statlig.
  • Et faglig spennende miljø i utvikling og gode, rause kollegaer.
  • Lønn etter hovedtariffavtale.
  • Fleksitidsordning. 
  • Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring.
  • Bedriftshelsetjeneste.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.

Praktisk informasjon om søkeprosessen

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

  • Företag
    Nes kommune
  • Ansökningstiden
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5899634
  • Se här för andra jobb från Nes kommune