Företag
Nes kommuneAnsökningstiden
21.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5899634Se här för andra jobb från Nes kommune
Nes kommune
Konsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vår dyktige konsulent går over i en annen stilling i kommunen. Barnevernstjenesten søker derfor etter konsulent, 1 x 100 % fast stilling.
Avdeling barnevern ligger under virksomheten Familiens Hus. Andre avdelinger under familiens hus er helsestasjon, skolehelsetjenesten, åpen barnehage, psykisk helse- og familietjeneste og Home start.
Er du en engasjert, samarbeidsvillig, fleksibel og serviceinnstilt fagperson med erfaring fra arbeid med kvalitetssikring, økonomioppfølging, fakturabehandling, attestering og internkontroll? Da kan det være nettopp deg vi ønsker oss som kollega i Nes kommune.
Kvalifikasjoner:
- 3-årig relevant utdanning fra høyskole/universitet
- Annen relevant utdanning i kombinasjon med særdeles relevant erfaring kan evt. oppveie for utdanningskrav
- Relevant erfaring med regnskap/økonomi/controllerarbeid
- Gode IKT kunnskaper, særlig opp mot Excel
- Kjennskap til offentlig hjelpeapparat
- Krav om meget gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, pålitelig og lojal
- Strukturert og med høy arbeidskapasitet
- Meget gode systematiske evner
- Evne til å jobbe selvstendig
- Positiv og serviceorientert holdning
- Fleksibel og løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.
Personlig egnethet vil bli tungt vektlagt.
Vi tilbyr:
- Intern oppfølging fra barnevernleder.
- Samarbeid med andre i kommunen innen samme fagfelt.
- Tjenesten som helhet satser på faglig utvikling gjennom avdelingsmøter, allmøter, kurs, og fagdager.
- En tjeneste som jobber med utvikling på barnevernsfeltet og samarbeider på tvers med andre instanser både kommunalt og statlig.
- Et faglig spennende miljø i utvikling og gode, rause kollegaer.
- Lønn etter hovedtariffavtale.
- Fleksitidsordning.
- Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring.
- Bedriftshelsetjeneste.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.
Praktisk informasjon om søkeprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser må oppgis.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Företag
Nes kommuneAnsökningstiden
21.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2150, ÅRNES
NES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5899634Se här för andra jobb från Nes kommune
-
Generell søknad - tilkallingsvikar i Helse- og omsorgsektoren
Ål Kommune
ÅL -
Generell søknad - Hemsedal kommune
Hemsedal Kommune
HEMSEDAL -
Ledig 100 % stilling som lærer i slagverk
Hadsel kommune
STOKMARKNES -
Bli med og bygg opp et MST-team i Oslo! Vi søker nå fire MST-terapeuter
Oslo kommune
OSLO -
Barne- og ungdomsarbeider
Oslo kommune
OSLO