Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Lillestrøm Kommune

Kommunikasjonsrådgiver (1 års vikariat)

Offentlig forvaltning

Vi søker en kommunikasjonsrådgiver som kan ivareta og videreutvikle NAV Lillestrøms kommunikasjonsarbeid i samarbeid med organisasjonen, med målsetting om å synliggjøre vårt omfattende samfunnsoppdrag for innbyggerne i Lillestrøm kommune.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på masternivå innen ett fagområde som er relevant for stillingen. Kravet til master kan fravikes ved bachelor og relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver. 
  • Relevant kommunikasjonsfaglig erfaring, gjerne fra offentlig virksomhet
  • Erfaring med bruk av digitale verktøy, sosiale medier og ulike kanalvalg
  • Kompetanse innen video og foto, inkludert redigering og publisering er ønskelig
  •  God forståelse for politiske prosesser og samfunns- og organisasjonsliv
  • God forståelse for NAV sitt samfunnsoppdrag
  •  Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

De formelle kravene til stillingen må kunne dokumenteres og utenlandsk utdanning må være NOKUT-godkjent.
Vi ber alle søkere om å legge ved vitnemål og attester.

Personlige egenskaper:

  • God relasjonsbygger og gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner og løsningsorientert
  • Analytisk og selvstendig
  • Kreativ og idérik

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Spennende kommunikasjonsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør
  • Et utviklingsorientert og moderne NAV-kontor med et godt fagmiljø
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Moderne og helsefremmende lokaler (ABW - Activity Based Workplace), der mulighet for fysisk aktivitet og trening er en naturlig del av arbeidshverdage
  • En inkluderende arbeidsplass med aktiv medbestemmelse.
  • Kommunal tilsetting i stillingskode 5308 kommunikasjonsrådgiver eller 4630 spesialkonsulent. Lønn i henhold til tariff.
  • Kontorlokaler sentralt i Lillestrøm, rett ved togstasjonen, 10 min med tog fra Oslo S
  • Fleksibel arbeidstid, med sommer-/vintertid, og en hybrid arbeidshverdag
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer  
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid i KLP.

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.