Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillestrøm Kommune

Kommunikasjonsrådgiver (1 års vikariat)

Offentlig forvaltning

Vi søker en kommunikasjonsrådgiver som kan ivareta og videreutvikle NAV Lillestrøms kommunikasjonsarbeid i samarbeid med organisasjonen, med målsetting om å synliggjøre vårt omfattende samfunnsoppdrag for innbyggerne i Lillestrøm kommune.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på masternivå innen ett fagområde som er relevant for stillingen. Kravet til master kan fravikes ved bachelor og relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver. 
  • Relevant kommunikasjonsfaglig erfaring, gjerne fra offentlig virksomhet
  • Erfaring med bruk av digitale verktøy, sosiale medier og ulike kanalvalg
  • Kompetanse innen video og foto, inkludert redigering og publisering er ønskelig
  •  God forståelse for politiske prosesser og samfunns- og organisasjonsliv
  • God forståelse for NAV sitt samfunnsoppdrag
  •  Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

De formelle kravene til stillingen må kunne dokumenteres og utenlandsk utdanning må være NOKUT-godkjent.
Vi ber alle søkere om å legge ved vitnemål og attester.

Personlige egenskaper:

  • God relasjonsbygger og gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner og løsningsorientert
  • Analytisk og selvstendig
  • Kreativ og idérik

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Spennende kommunikasjonsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør
  • Et utviklingsorientert og moderne NAV-kontor med et godt fagmiljø
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Moderne og helsefremmende lokaler (ABW - Activity Based Workplace), der mulighet for fysisk aktivitet og trening er en naturlig del av arbeidshverdage
  • En inkluderende arbeidsplass med aktiv medbestemmelse.
  • Kommunal tilsetting i stillingskode 5308 kommunikasjonsrådgiver eller 4630 spesialkonsulent. Lønn i henhold til tariff.
  • Kontorlokaler sentralt i Lillestrøm, rett ved togstasjonen, 10 min med tog fra Oslo S
  • Fleksibel arbeidstid, med sommer-/vintertid, og en hybrid arbeidshverdag
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer  
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid i KLP.

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.