Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
11.02.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3402360Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 25.01.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hamar kommune
Innkjøpsrådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.
Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid og systemoppgaver.
Stillingen rapporterer til Økonomisjef.
- Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
- Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
- Oppfølging av innkjøpsavtaler og leverandører.
- Ansvar for oppdatering av avtaleinformasjon på kommunens kvalitetssystem, EQS.
- Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy, Mercell.
- Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f.eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
- Det må påregnes andre oppgaver innen økonomiavdelingens arbeidsområde.
- Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
- Gode digitale ferdigheter.
- Kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
- God økonomiforståelse.
- Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.
Det kreves høyere utdanning innen relevant arbeidsområde, fortrinnsvis innen økonomi, IKT eller jus, bachelor eller master.
- Du har gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
- Du arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
- Du tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
- Du kan arbeide både selvstendig og i team.
- Du har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene.
- Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
- Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
Företag
Hamar kommuneAnsökningstiden
11.02.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3402360Se här för andra jobb från Hamar kommune
- Uppdaterad 25.01.2021