• Company
    Hamar kommune
  • Application deadline
    11.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3402360
  • Look here for other jobs from Hamar kommune
  • Updated 25.01.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Hamar kommune

Innkjøpsrådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Økonomiavdelingen v/innkjøpsseksjonen har et helhetlig og faglig ansvar for anskaffelser i hele kommunen og søker herved en engasjert og utviklingsorientert medarbeider, som liker utfordringer og raskt tempo, liker å arbeide på tvers og streber for å nå mål sammen med andre.

Innkjøpsseksjonen er kommunens kompetansesenter innen anskaffelser og utgjør et team på 3 årsverk. Hovedoppgavene er tilknyttet anskaffelsesprosesser, prosjektarbeid og systemoppgaver.

Stillingen rapporterer til Økonomisjef.

Arbeidsoppgaver
  • Gjennomføre anskaffelser i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
  • Veilede og bistå kommunens enheter og ansatte i forbindelse med anskaffelser og avtaler.
  • Oppfølging av innkjøpsavtaler og leverandører.
  • Ansvar for oppdatering av avtaleinformasjon på kommunens kvalitetssystem, EQS.
  • Ansvar for drift, oppdatering og vedlikehold av kommunenes digitale innkjøpsverktøy, Mercell.
  • Kommunale og interkommunale prosjektoppgaver (f.eks e-handel og miljørelaterte innkjøpsprosjekt).
  • Det må påregnes andre oppgaver innen økonomiavdelingens arbeidsområde.

Kvalifikasjoner
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Kunnskap om regelverket innen offentlige anskaffelser.
  • God økonomiforståelse.
  • Ønskelig med kompetanse/erfaring fra e-handel.

 

Det kreves høyere utdanning innen relevant arbeidsområde, fortrinnsvis innen økonomi, IKT eller jus, bachelor eller master.

Personlige egenskaper
  • Du har gode samarbeidsegenskaper og er flink å dele din kunnskap.
  • Du arbeider ryddig og strukturert, er løsningsorientert og har gode gjennomføringsevner.
  • Du tar ansvar og har evne til å stå på i travle perioder.
  • Du kan arbeide både selvstendig og i team.
  • Du har god læringsevne og personlig egnethet for arbeidsoppgavene.

Vi tilbyr
  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.

 

  • Company
    Hamar kommune
  • Application deadline
    11.02.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3402360
  • Look here for other jobs from Hamar kommune
  • Updated 25.01.2021