Företag
Gjøvik kommuneAnsökningstiden
14.10.2021Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4127160Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
- Uppdaterad 30.09.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Gjøvik kommune
Helsesekretær 70 % fast st. ved legekontor
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Gjøvik kommune drifter pr i dag fire legekontor; Sørbyen legegruppe med 5 legehjemler, Biri legesenter med 3 legehjemler, Snertingdal legesenter med 1,5 legehjemler og Gjøvik legesenter med 7 legehjemler. Vi har pr i dag totalt 14,35 årsverk for kommunalt ansatte helsesekretærer fordelt på de fire kontorene.
Fra 01.01.2022 har vi ledig 70 % stilling for helsesekretær med for tiden tjenestested Sørbyen legegruppe. Arbeid ved våre andre legekontor må påregnes ved behov. Ved evt interne ansettelser, kan andre faste stillingsbrøker bli ledige. Vi har også behov for vikarer på tilkalling.
Arbeidsoppgaver:Som helsesekretær vil du ha en variert arbeidshverdag med mange ulike arbeidsoppgaver:
Ekspedisjonsarbeid med pasientmottak i skranke og på telefon for timebestillinger, reseptfornyelse og andre henvendelser. Prøvetaking, laboratorie- og skifestuearbeid, og annet som naturlig tilfaller rollen som helsesekretær.
Kvalifikasjoner:Vi søker primært autorisert helsesekretær. Andre med relevant utdanning er velkommen til å søke.
Erfaring fra arbeid ved legekontor vil være en stor fordel, men nødvendig opplæring vil bli gitt.
Gode datakunnskaper; vi benytter CGM journalsystem, og kjennskap til dette er en fordel.
Meget gode norsk-kunnskaper; både muntlig og skriftlig, da dette er av stor betydning for all kommunikasjon gjennom arbeidsdagen.
Vi ønsker ellers at du er:
- serviceinnstilt, og trives med å arbeide med mennesker.
- samarbeider godt i team, og har vilje til fleksibilitet i et miljø som tider kan være svært hektisk.
- har god evne til å jobbe selvstendig og systematisk, med fokus på nøyaktighet og kvalitetssikring.
Personlig egnethet og referanser vektlegges i stor grad.
Krav om godkjent politiattest.
Vi kan tilby:- Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med stort spenn i faglige utfordringer.
- Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer.
- Nødvendig opplæring i rutiner, retningslinjer og IKT systemer.
- Bedriftsidrettslag.
- Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldene lover, regler og tariffavtale
- Medlemskap i KLP pensjonsordning med mulighet for gode forsikringsordninger.
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Företag
Gjøvik kommuneAnsökningstiden
14.10.2021Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4127160Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
- Uppdaterad 30.09.2021