• Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    14.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4127160
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 30.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Helsesekretær 70 % fast st. ved legekontor

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:

Gjøvik kommune  drifter pr i dag  fire legekontor; Sørbyen legegruppe  med 5 legehjemler, Biri legesenter med 3 legehjemler, Snertingdal legesenter med 1,5 legehjemler og Gjøvik legesenter med 7 legehjemler. Vi har pr i dag totalt 14,35  årsverk for kommunalt ansatte helsesekretærer fordelt på de fire  kontorene. 

Fra 01.01.2022 har vi ledig 70 % stilling  for helsesekretær  med for tiden tjenestested Sørbyen legegruppe. Arbeid ved våre andre legekontor må påregnes ved behov. Ved evt interne ansettelser, kan andre faste stillingsbrøker bli ledige. Vi har også behov for vikarer på tilkalling. 

Arbeidsoppgaver:

Som helsesekretær vil du ha en variert arbeidshverdag med mange ulike arbeidsoppgaver: 

Ekspedisjonsarbeid med pasientmottak i skranke og på telefon for timebestillinger, reseptfornyelse og andre henvendelser. Prøvetaking, laboratorie- og skifestuearbeid, og annet som naturlig tilfaller rollen som helsesekretær.

Kvalifikasjoner:

Vi søker primært autorisert helsesekretær.  Andre med relevant utdanning er velkommen til å søke. 

Erfaring fra arbeid ved legekontor vil være en stor fordel, men nødvendig opplæring vil bli gitt.

Gode datakunnskaper; vi benytter CGM journalsystem, og kjennskap til dette er en fordel.

Meget gode norsk-kunnskaper; både muntlig og skriftlig, da dette er  av stor betydning for all kommunikasjon gjennom arbeidsdagen.

Vi ønsker ellers at du er: 

  • serviceinnstilt, og trives med å arbeide med mennesker.
  • samarbeider godt i team, og har vilje til fleksibilitet i et miljø som tider kan være svært hektisk.
  • har god evne til å jobbe selvstendig og systematisk, med fokus på nøyaktighet og kvalitetssikring.

Personlig egnethet og referanser vektlegges i stor grad.

Krav om godkjent politiattest.

Vi kan tilby:
  • Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med stort spenn i faglige utfordringer.
  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer.
  • Nødvendig opplæring i rutiner, retningslinjer og IKT systemer.
  • Bedriftsidrettslag.
  • Tilsettingsvilkår i henhold til gjeldene lover, regler og tariffavtale
  • Medlemskap i KLP pensjonsordning med mulighet for gode forsikringsordninger.
 Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    14.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4127160
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 30.09.2021