Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
17.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4311, HOMMERSÅK
SANDNES
Antal befattningar
1Karriere-kod
5939236Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Sandnes kommune
Har du lyst å være sykehjemsleder i vårt team?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du lyst å være med og utvikle sykehjemstjenesten i Sandnes kommune? Liker du utfordringer og trives i en hektisk arbeidshverdag?
Vi søker deg som:
- Brenner for ledelsesfaget
- Liker å jobbe i TEAM
- Liker å dele med andre, og å bidra til å gjøre andre gode
- Motiveres av fag og mennesker
Enhet for Sykehjem består av 9 sykehjem i Sandnes. Vi er et lederteam bestående av 29 ledere. Vår visjon er Blikk for omsorg og kompetanse. Gjennom verdibasert ledelse er vi opptatt av anerkjennelse av hver enkelt medarbeider og kollega. Vi ønsker å fremme en arbeidsplass hvor den enkelte får være den beste versjonen av seg selv. Er du og en slik leder?
Vi har ledig avdelingslederstillinger på Riska, demens avdeling. Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gjenspeiler seg i godt samarbeid og sosialt samhold. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetansemodellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte.
Du kan lære mer om oss og modellen vår her: https://vimeo.com/903687255/a070c71dff?share=copy
Kvalifikasjoner:
- Helserelatert universitets- eller høyskoleutdanning, minimum bachelor
- Ønskelig med lederutdanning og/eller ledererfaring
- Ønskelig med erfaring innen utarbeidelse av turnus og rekrutteringsprosesser
- Minimum 3 års praksis etter utdanning
- God økonomiforståelse
- God digital kompetanse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
Personlige egenskaper:
- Du er fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
- Du er en strukturert og tydelig leder, ser de ansatte som en ressurs og er med på å gjøre de ansvarlige
- Du er handlekraftig og har evne til å ta utfordringer
- Du er proaktiv og liker å være i forkant av situasjoner
- Du er en aktiv pådriver til å bygge opp og bevare et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale, basert på kompetanse og erfaring
- Fadderordning
- Ledernettverk
- Tett lederstøtte fra HR
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
17.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4311, HOMMERSÅK
SANDNES
Antal befattningar
1Karriere-kod
5939236Se här för andra jobb från Sandnes kommune