• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    17.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4311, HOMMERSÅK
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5939236
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Har du lyst å være sykehjemsleder i vårt team?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du lyst å være med og utvikle sykehjemstjenesten i Sandnes kommune?  Liker du utfordringer og trives i en hektisk arbeidshverdag?
Vi søker deg som:

  • Brenner for ledelsesfaget
  • Liker å jobbe i TEAM
  • Liker å dele med andre, og å bidra til å gjøre andre gode
  • Motiveres av fag og mennesker

Enhet for Sykehjem består av 9 sykehjem i Sandnes. Vi er et lederteam bestående av 29 ledere. Vår visjon er Blikk for omsorg og kompetanse. Gjennom verdibasert ledelse er vi opptatt av anerkjennelse av hver enkelt medarbeider og kollega. Vi ønsker å fremme en arbeidsplass hvor den enkelte får være den beste versjonen av seg selv. Er du og en slik leder?

Vi har ledig avdelingslederstillinger på Riska, demens avdeling. Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gjenspeiler seg i godt samarbeid og sosialt samhold. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetansemodellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte.

Du kan lære mer om oss og modellen vår her: https://vimeo.com/903687255/a070c71dff?share=copy

Kvalifikasjoner:

  • Helserelatert universitets- eller høyskoleutdanning, minimum bachelor
  • Ønskelig med lederutdanning og/eller ledererfaring
  • Ønskelig med erfaring innen utarbeidelse av turnus og rekrutteringsprosesser
  • Minimum 3 års praksis etter utdanning
  • God økonomiforståelse
  • God digital kompetanse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2

Personlige egenskaper:

  • Du er fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
  • Du er en strukturert og tydelig leder, ser de ansatte som en ressurs og er med på å gjøre de ansvarlige
  • Du er handlekraftig  og har evne til å ta utfordringer
  • Du er proaktiv og liker å være i forkant av situasjoner
  • Du er en aktiv pådriver til å bygge opp og bevare et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale, basert på kompetanse og erfaring
  • Fadderordning
  • Ledernettverk
  • Tett lederstøtte fra HR
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    17.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4311, HOMMERSÅK
    SANDNES
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5939236
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune