Company
Sandnes kommuneApplication deadline
17.11.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4311, HOMMERSÅK
SANDNES
Number of positions
1Career-kode
5939236Look here for other jobs from Sandnes kommune
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Sandnes kommune
Har du lyst å være sykehjemsleder i vårt team?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du lyst å være med og utvikle sykehjemstjenesten i Sandnes kommune? Liker du utfordringer og trives i en hektisk arbeidshverdag?
Vi søker deg som:
- Brenner for ledelsesfaget
- Liker å jobbe i TEAM
- Liker å dele med andre, og å bidra til å gjøre andre gode
- Motiveres av fag og mennesker
Enhet for Sykehjem består av 9 sykehjem i Sandnes. Vi er et lederteam bestående av 29 ledere. Vår visjon er Blikk for omsorg og kompetanse. Gjennom verdibasert ledelse er vi opptatt av anerkjennelse av hver enkelt medarbeider og kollega. Vi ønsker å fremme en arbeidsplass hvor den enkelte får være den beste versjonen av seg selv. Er du og en slik leder?
Vi har ledig avdelingslederstillinger på Riska, demens avdeling. Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gjenspeiler seg i godt samarbeid og sosialt samhold. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetansemodellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte.
Du kan lære mer om oss og modellen vår her: https://vimeo.com/903687255/a070c71dff?share=copy
Kvalifikasjoner:
- Helserelatert universitets- eller høyskoleutdanning, minimum bachelor
- Ønskelig med lederutdanning og/eller ledererfaring
- Ønskelig med erfaring innen utarbeidelse av turnus og rekrutteringsprosesser
- Minimum 3 års praksis etter utdanning
- God økonomiforståelse
- God digital kompetanse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
Personlige egenskaper:
- Du er fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
- Du er en strukturert og tydelig leder, ser de ansatte som en ressurs og er med på å gjøre de ansvarlige
- Du er handlekraftig og har evne til å ta utfordringer
- Du er proaktiv og liker å være i forkant av situasjoner
- Du er en aktiv pådriver til å bygge opp og bevare et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale, basert på kompetanse og erfaring
- Fadderordning
- Ledernettverk
- Tett lederstøtte fra HR
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
17.11.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4311, HOMMERSÅK
SANDNES
Number of positions
1Career-kode
5939236Look here for other jobs from Sandnes kommune