• Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5847507
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 16.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjøvik kommune

Fagleder stab og økonomi i 100 % fast stilling i barnevernstjenesten

Offentlig forvaltning

Er du en engasjert og dyktig person som ønsker å bidra til utvikling av et barnevern med høy kvalitet? Vi søker nå en dyktig fagleder for stab og økonomi som vil være med å påvirke kvalitet og utvikling i vår barnevernstjeneste.

Bli med på lagetBeskrivelse av arbeidsstedet:

Tjeneste barnevern har ansvar for Gjøvik og Land barnevernstjeneste, Gjøvikregionen fosterhjemstilsyn og Gjøvik interkommunale barnevernsvakt. Vi er organisert som en tjeneste i sektor Oppvekst sammen med skole, barnehage og Barn og Familie. Vi har kontorsted på Gjøvik.

Stillingskode: 7453

Som fagleder vil du:

  • Være bindeleddet mellom barnevernsledelsen og stabsfunksjonene i tjenesten og sikre god kommunikasjon og samarbeid
  • Koordinere og kvalitetssikre prosesser og tiltak innenfor eget ansvarsområde
  • Bistå barnevernsledelsen med økonomikontroll 
  • Bidra til utvikling og implementering av nye metoder og arbeidsverktøy
  • Utføre administrative oppgaver som sikrer effektiv drift og kvalitet
  • Initiere og lede forbedringstiltak for å sikre kontinuerlig utvikling og optimalisering av våre tjenester
  • Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen etter den enkeltes kompetanse og tjenestens behov 
Kvalifikasjoner:
  • Relevant utdanning innen administrasjon, økonomi, ledelse eller lignende
  • Erfaring fra lignende stillinger, gjerne innenfor barnevern eller annen offentlig sektor
  • God økonomiforståelse
  • Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ til forbedringstiltak
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsavner
  • Krav om godkjent politiattest 
Personlige egenskaper:
  • Strukturert og systematisk
  • Løsningsorientert med øye for detaljer
  • Engasjert og motivert til å bidra til et barnevern med høy kvalitet
  • God evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og jobbe under press
Vi kan tilby:
  • En spennende og utfordrende stilling i et fagmiljø med høy kompetanse
  • Mulighet til å påvirke og utvikle våre tjenester
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Lønn i henhold til utdanning og erfaring
  • Fokus på lokalt partssamarbeid og systematisk, forebyggende HMS arbeid
Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Bedrift
    Gjøvik kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5847507
  • Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
  • Oppdatert 16.08.2024