Company
Lillehammer kommuneApplication deadline
02.02.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4967365Look here for other jobs from Lillehammer kommune
- Updated 21.01.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillehammer kommune
Fagkoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Psykisk helse og rus har stilling ledig som fagkoordinator. Stillingen er 100% fast og ledig fra 1.mai 2023. Tjenesteområde Psykisk helse og rus gir tjenester til mennesker med psykiske problemer og/eller rusproblemer i form av individuell oppfølging, oppfølging i bolig, gruppetilbud, aktivitetsrettede tilbud og ulike mestringskurs.
Tjenesteområdet har 3 avdelinger: Rask psykisk helsehjelp, Psykisk helse- og rusteam og Oppfølgingsteamet. I tillegg er vi tilknyttet tre jobbspesialister (IPS) fra NAV, og FACT-Team Sør-Gudbrandsdal. Vi jobber etter hovedforløpstanken fra veilederen «sammen om mestring» fra Helsedirektoratet. Alle avdelinger bruker feedback-informerte tjenester (FIT), og er opptatt av recovery og brukermedvirkning i utvikling av våre tjenester. Målet med alle våre tjenester er at de skal fremme selvstendighet, tilhørighet og evnen til å mestre eget liv.
Tjenesteområdet driver også informasjonsarbeid og veiledning innen fagområdet, og har ansvar for å være pådriver for utvikling av et helhetlig og sammenhengende tjenestetilbud til målgruppen.
Arbeidsoppgaver:
- Bidra til sikre og opprettholde høy faglig kompetanse innen psykisk helse og rus i tjenesteområdet
- Ansvar for delegerte utviklingsoppgaver og være en støtte for de ulike avdelinger i ulike prosesser.
- Ansvar for arbeidet med kompetanseplan og sikkerhetsplan og oppfølging av denne.
- Være ansvarlig for systematisk samarbeid med ulike aktører internt og eksternt.
- Være oppdatert på statlige og lokale planer, føringer, planer, veiledere og lover samt til en hver tid, følge opp fortløpende kommunale vedtak .
- Være med å sikre utvikling av gode rutiner og god kvalitet på tjenesten.
- Bidra til oppbygging, utvikling og systematisering av tjenestetilbudet.
Kvalifikasjoner:
- Høgskoleutdanning innen helse og sosialfag.
- Utdanning i og/eller erfaring og interesse for fagområdet psykisk helse og rus.
- Utdanning i og/eller erfaring og interesse for organisasjons- og kvalitetsarbeid.
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsevner
- Beherske norsk muntlig og skriftlig.
- Fleksibel og samtidig strukturert.
- Stillingen krever stor grad av evne til selvstendighet.
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr:
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og erfarne kollegaer med sammensatt kompetanse.
- Spennende, utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et fremtidsrettet fagfelt.
- Opplæring, kompetanseheving og veiledning.
- Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement.
- Lønn etter avtale, gode pensjonsordninger.
Company
Lillehammer kommuneApplication deadline
02.02.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2609, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4967365Look here for other jobs from Lillehammer kommune
- Updated 21.01.2023