• Company
    Færder kommune
  • Application deadline
    23.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5916914
  • Look here for other jobs from Færder kommune
Vacancy

Færder kommune

Fagkoordinator 100% Fast

Offentlig forvaltning

Fagkoordinator 

VIRKSOMHET BO- OG AVLASTNINGSTJENESTEN VOKSNE 
Bo- og avlastningstjenesten i Færder kommune yter tjeneste til mennesker med nedsatt funksjonsevne og /eller utviklingshemming. Vår tjeneste består av åtte døgnbemannede boliger der beboerne mottar tjenester etter individuelt behov, samt avlastningsenhet for barn og unge. Vi har i tillegg dagsenter og arbeid- og aktivitetssenter, som tilrettelegger for meningsfulle aktiviteter og arbeid. I det daglige samarbeider vi tett med pårørende, andre kommunale instanser, samt spesialisthelsetjenesten. Våre tjenester ytes etter lov om kommunale helse og omsorgstjenester. 

Vi søker etter en fagkoordinator som ønsker å være med å bygge opp et godt fagmiljø i en nyetablert bolig. Du vil bli en del av et team som ønsker å opprettholde og utvikle faget vårt, med fokus på kvalitetsforbedringer og gode holdninger. Tilpasset turnus med arbeid hver 4. helg.

 

Kvalifikasjoner: 

  • Offentlig godkjent vernepleier/sykepleier. 
  • Relevant videreutdanning er ønskelig. 
  • Erfaring med opplæring og veiledning. 
  • Evne til å jobbe målrettet og systematisk. 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. 
  • Gode datakunnskaper 
  • Må kunne jobbe selvstendig, så vel som i team. 
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig. 

 
Arbeidsoppgaver: 

  • Du vil ha en overordnet medisinskfaglig rolle ift. enkeltbrukere. 
  • Utarbeide og kvalitetssikre prosedyrer ift. enkeltbrukere. 
  • Utarbeide og kvalitetssikre opplæringsplaner i samarbeid med spesialisthelsetjenesten. 
  • Tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten. 
  • Ansvarlig for veiledning og opplæring av personalet ift. medisinskfaglige prosedyrer. 
  • Dokumentasjon. 

 
Egenskaper: 

  • Du er ansvarsbevisst og trygg. 
  • Du har gode faglige og etiske holdninger. 
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø. 
  • Du har gode samarbeidsevner. 
  • Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer. 
  • Du kommuniserer godt med beboere og kollegaer. 

 
Det som kjennetegner oss og hva kan vi tilby deg: 

  • God opplæring. 
  • Spennende utfordringer i et tverrfaglig arbeidsmiljø. 
  • Muligheter til å være med å utvikle enheten. 
  • Tilknytning til fagkoordinatorteam med faste samarbeidsmøter. 
  • Veiledning og utvikling. 
  • Et inkluderende arbeidsmiljø. 
  • Personlig og faglig utvikling. 
  • Admimistrativt tillegg på 30.000 i 100 % stilling som fagkoordinator. 
  • Minimum 8 års ansienitet 

Andre opplysninger: 
Gjensidig prøvetid er 6 måneder. Lønn etter gjeldende avtaler. Offentlig tjenestepensjon. 
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste. 
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju. 
Det er krav til fremlegg av gyldig politiattest, jf Helse og omsorgstjenesteloven §5-4 

 

 

 

  • Company
    Færder kommune
  • Application deadline
    23.10.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    3121, NØTTERØY
    FÆRDER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5916914
  • Look here for other jobs from Færder kommune